سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز با حضور رييس جمهور؛

بهره برداري بيش از 22 هزار واحد مسکن مهر

مديرکل روابط عمومي وزارت مسکن و شهرسازي گفت: تعداد 22 هزار و 662 واحد مسکوني مهر در شهرهاي پرديس، اسلامشهر، انديشه، شهريار، ورامين و ري به طور همزمان افتتاح شد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، بي نياز افزود: تعدادي از اين طرحها نيز در شهر تهران قرار دارد که شامل خودمالکي ها ( نوسازي واحدهاي فرسوده ) است.
وي گفت :  آقاي احمدي نژاد با حضور درشهر پرديس ابتدا کليد يک واحد مسکوني را به صورت نمادين تحويل داد و سپس در اسلامشهر حضور مي يابد تا ضمن تحويل کليد يک واحد مسکوني، يک باب مسجد را نيز افتتاح کند.
مدير عامل شرکت عمران شهرجديد پرديس گفت: امروز 3 هزار واحد مسکن مهر در اين شهر به متقاضيان واگذار شد .
سيد مهدي هدايت افزود: اين واحدها با 150 ميليارد ريال هزينه بدون احتساب هزينه زمين ساخته شد.
هم اکنون86 هزار واحد مسکن مهر  در شهر پرديس در دست ساخت است.

**افتتاح کنارگذر جنوبی بومهن

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، در جریان افتتاح پروژه های عمرانی استان تهران، کنارگذر جنوبی بومهن به طول 8.5 کیلومتر گشایش می‌یابد که این پروژه با اعتبار 58 میلیارد تومان احداث شده است.
از اهمیت بهره‌برداری کنار گذر جنوبی بومهن مي توان به رسيدن محور هراز _فيروزکوه در بومهن  وکاهش ترافيک در اين نقطه اشاره کرد.
بر اساس اين  گزارش محور هراز_ بومهن ترافیک سنگینی دارد که این کنارگذر بار ترافیکی را کاهش می‌دهد و ترافیک را از بومهن خارج می‌کند.
راه‌اندازی این کنار گذر که به شکل بزرگراه ساخته شده است باعث کاهش مصرف سوخت، آلودگی و ترافیک می‌شود  و کنار گذر جنوبی بومهن سه باند رفت و سه باند برگشت دارد./س
برچسب ها: پردیس ، مسکن ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.