سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عثمانی در صحن علنی خواستار شد

اختصاص ردیفی برای حمایت از بخش کشاورزی در بودجه 92

نماینده مردم بوکان گفت: حمایت از بخش کشاورزی مقدس بوده و برای این کار در بودجه 92 ردیفی برای آن در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، محمد قسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در مجلس در موافقت از طرح انتزاع شرکت مادر‌تخصصی خدمات بازرگانی دولتی ایران از وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: هدف از این طرح حمایت از بخش کشاورزی است که این حمایت باید به طور مستقیم و روی زمین باشد چرا که حمایت از بخش کشاورزی فقط با تجارت اجحاف در حق مصرف کننده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات ادامه داد: اگر این طرح تصویب نشود، کالاهای کشاورزی به هم می‌ریزد چرا که ما راه درست را در رابطه با حمایت از کشاورزی طی نمی‌کنیم.

عثمانی با اشاره به شرکت بازرگانی دولتی گفت: این شرکت دارای سابقه طولانی و علامت تجاری شناخته‌شده بین‌المللی است.

نماینده مردم بوکان ادامه داد: یکپارچه‌سازی گندم، آرد و نان هم در سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری بر وزارت بازرگانی و هم در ماده 110 قانون برنامه پنجم توسعه به طور صریح اشاره شده و اصلاح نان و ارتقای کیفیت به وزارت بازرگانی داده شده است.

عثمانی با اشاره به اهمیت حمایت از بخش کشاورزی گفت: حمایت از کالاهای استراتژیک و ضروری لازم است و این حمایت باید به صورت مدیریت شده باشد تا بتوان آمار دقیقی ارائه کرد.

نماینده مردم بوکان اظهار داشت: این نوع برخورد با جامعه کشاورزی درست نیست و این مشکل بخش کشاورزی به طور قطعی حل نخواهد شد چرا که روش‌ها درست و منطقی نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کشاورزی مقدس است و باید با ابزارهای درست صورت بگیرد و باید در بودجه 92 ردیفی برای آن در نظر گرفته شود.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.