سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزاده فلسطيني از بدرفتاري‌هاي صهيونيست‌ها مي‌گويد

"اكرم رخاوي" زنداني فلسطيني كه به مدت 100 روز در اعتصاب غذا به سر مي برد و روز پنجشنبه از زندان رژيم صهيونيستي آزاد شد و از بدرفتاري زندانبانان و پزشكان صهيونيست گفت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري معا، رخاوي زنداني آزاد شده فلسطيني كه 39 سال دارد در مصاحبه با خبرگزاري "معا" از بدرفتاري پزشكان صهيونيست با خود گفته است.

رخاوي در ادامه افزوده است "شرايط من آن قدر وخيم شده بود كه احتمال مرگم وجود داشت. پزشكان صهيونيست با من رفتار بسيار بدي داشتند.

وي در ادامه خاطر نشان ساخته كه پزشكان صهيونيست از وظايف خود و از درمان زندانيان فلسطيني سرباز مي زدند و در اين باره افزوده است "پزشكان صهيونيست تنها زماني كه مطمئن مي شدند بيماري تمام بدن شخص بيمار را فارگرفته و اميدي به درمان زندانيان فلسطيني وجود ندارد وارد عمل مي شدند." 

رخاوي در اثر رنج هايي كه در زندانهاي رژيم صهيونيستي متحمل شده به بيماري ديابت مبتلاست و يك پسر هشت ساله نيز دارد. وي از سال 2004 در زندان "رمل" رژيم صهيونيستي به سر مي برد. او مدت 6 سال را با يك زنداني فلسطيني ديگر در يك سلول به سر مي برد كه هم بندش در ماه گذشته ميلادي پس از آزادي از زندان درگذشت. مسئولين انجمن زندانيان فلسطيني نيز رژيم صهيونيستي را مسئول شهادت اين زنداني فلسطيني دانستند.

رخاوري همچنين افزوده است "هم بندم كه بشدت از بيماري رنج مي برد حتي نمي توانستند سرش را بلند كند تا غذا بخورد با اين حال صهيونيست ها بازهم از آزاد نمودن وي ممانعت مي ورزيدند." 

وي همچنين افزوده است كه "يك زنداني ديگر در زندان رمل نيز در شرايط وخيم جسماني به سر مي برد." او از صهيونيست خواست تا تمامي زندانيان فلسطيني را آزاد كنند. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.