سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسعود آرمات: هیچ کمکی به پلی آفی شدن ارومی ها نمی کنیم / پرونده لیگ را با برد می بندیم

تیم والیبال نوین کشاورز در هفته پایانی دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور به مصاف تیم شهرداری ارومیه می رود.

مسعود آرمات سر مربی تیم والیبال نوین کشاورز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان تیم هم از نظر جسمانی و هم روحی و روانی در شرایط مطلوب و ایده آلی قرار دارند و با تمام قوا مقابل تیم شهرداری ارومیه بازی خواهیم کرد.

وی در خصوص این که باخت آنها امید ارومی ها را برای صعود به پلی آف 2 چندان می کند، گفت: نتیجه این بازی به هیچ عنوان تاثیر زیادی در جایگاه ما در جدول رده بندی نخواهد داشت، اما شکستمان باعث پلی آفی شدن ارومی ها می شود ما بدون توجه به این مسئله و مراعات حال تیم شهرداری ارومیه با تمام قوا مقابل حریف بازی خواهیم کرد. به طور کلی این امر غیر ممکن است که تیم ما در طول مسابقات به ضرر تیم های دیگر کار کند.

سر مربی تیم والیبال نوین کشاورز تصریح کرد: من قول می دهم که با ارائه یک بازی خوب و سنگین ارومی ها را دچار مشکل خواهیم کرد حتی اگر آنها برنده میدان هم باشند مطمئن هستم که این برد را به راحتی به دست نمی آورند.

** برد برای مدیران باشگاه مهم است

آرمات گفت: ما در این دیدار به دنبال رسیدن به نتیجه برد و پیروزی هستیم این برد برای مدیران و مسئولان باشگاه و تیم از اهمیت به سزایی برخوردار است.

اگر ما بتوانیم لیگ را با برد به پایان رسانیم بهتر از آن است که پرونده لیگ برای ما با باخت بسته شود.

وی یادآور شد: برای رویارویی هر چه بهتر مقابل تیم شهرداری ارومیه طبق آنالیز دقیقی که از آنها داشتیم نقاط ضعف و قوت حریف را شناسایی کرده تا بتوانیم با بهره گیری از آن نتیجه مورد دلخواهمان را به دست آوریم.

وی اظهار داشت: ما برای رسیدن به برد در بازی پایانی لیگ به بازیکنان قول پاداش داده ایم و به آنها اعلام کردیم که اگر مقابل حریف بد ببازند جریمه خواهند شد./آق

برچسب ها: بازی ، والیبال ، ارومی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.