سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش 43 درصدی حامیان ایتام کمیته امداد ابهر

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ابهر گفت: خوشبختانه امسال شاهد افزایش 43 درصدی حامیان ایتام نسبت به سال گذشته بوده‎ایم.



به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران "محسن داوودی"، افزود: با توجه به اینکه یکی از گروه‎های هدف کمیته امداد امام خمینی(ره) ابهر تکریم ایتام است، این نهاد بخشی از اقدامات خود را در راستای حمایت ایتام به کار گرفته است.

وی تصریح کرد: علاوه بر حمایت‌های مستمر این نهاد انقلابی مشارکت‎های خیرین نیز در قالب طرح اکرام ایتام برای این افراد در نظر گرفته شده است که این امر طبق اصول موجود در این اشاعه و ترویج می‌‍شود.

این مسئول با بیان اینکه حمایت ایتام از افراد بی‌سرپرست مورد توجه ائمه معصوم(ع) و قرآن نیز بوده است، اضافه کرد: 295 نفر ایتام در شهرستان ابهر تحت حمایت این نهاد قرار گرفته‌اند و این در حالی است که 1090 نفر حامی در طرح اکرام ایتام شرکت داشته‎اند.

وی با بیان اینکه یک میلیارد و 413 میلیون ریال از طریق طرح اکرام ایتام از حامیان جمع‌آوری شده است، اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) این مبلغ جمع‌آوری شده را در زمینه‌های مختلف از جمله آتیه این افراد در نظر گرفته و نیازمندی آنها را براساس شرایط و موقعیت‌شان رفع می‌کند.

داوودی گفت: خوشبختانه مبلغ جمع‌آوری شده 14 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و از این رو 43 درصد نیز برتعداد حامیان افزوده شده و در مقابل از تعداد ایتام مشمول این طرح کاسته شده است.

وی با بیان اینکه براساس قانون حمایت پسران تا سن 18 سالگی در طرح اکرام ایتام قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: دختران نیز تا زمان ازدواج مشمول طرح اکرام ایتام قرار می‌گیرند و اگر به ادامه تحصیل بپردازند، خدمات این نهاد همچنان ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: ایتام ، ابهر ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.