سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

عوارض گمركی واردات خودرو به منطقه آزاد اروند 50 درصد تخفیف یافت

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری، صنعتی اروند از تخفیف 50 درصدی عوارض گمركی واردات خودروهای خارجی به منطقه آزاد اروند به مناسبت دهه مبارك فجر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، 'محبت رئیسی'افزود: خودروهایی كه از این پس به گمرك منطقه آزاد اروند معرفی می شوند می توانند از این امتیاز تخفیف 50 درصدی عوارض گمركی برخوردار شوند.

وی گفت : طرح تخفیف 50 درصدی عوارض واردات خودرو به مناسبت دهه فجر با نظر هیات مدیره این سازمان و با هدف برخورداری متقاضیان واردات خودرو از این امتیاز تصویب شده است.

رئیسی افزود: عوارض گمركی خودروهای مدل سال 2013 برابر با 10 درصد و خودروهای تولید شده در سال 2012 برابر با 5/11 درصد است ضمن اینكه عوارض گمركی خودروهای مدل سال 2011 برابر با 13 درصد و خودروهای تولید شده در سال 2010 برابر با 5/14 درصد است.
مدیرعامل منطقه آزاد تجاری، صنعتی اروند گفت: برای ورود خودرو با كاربری آمبولانس و آتش نشانی با توجه به نقش این خودروها در ارتقاء سلامت، بهداشت و ایمنی پس از دریافت مجوز لازم از معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری عوارضی معادل 5 درصد سال ساخت را پرداخت خواهند كرد.

وی با اشاره به آماره خودروها با پلاك منطقه آزاد اروند تصریح كرد: بیش از یكهزار و 500 خودرو وارداتی با پلاك منطقه آزاد اروند در سطح شهرستان های آبادان و خرمشهر در حال تردد است. /ب
برچسب ها: عوارض ، خودرو ، تخفیف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.