سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

حضور دانشجویان در چهارمین جشنواره ملی مطالعات قرآنی دانشجویان

معاون دانشجویی، فرهنگی، اجتماعی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم از شرکت 630 تن از دانشجویان این دانشگاه در چهارمین جشنواره ملی مطالعات قرآنی دانشجویان سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت  الاسلام و المسلمین علیرضا شاهین  با بیان اینکه چهارمین دوره جشنواره  ملی مطالعات قرآنی دانشجویان  سراسر کشور به همت جهاد دانشگاهی در حال برگزاری است، اظهار کرد: آزمون مرحله کتبی این دوره از مسابقات، امروز برگزار می شود.
وی در ادامه با اشاره  به حضور 630 تن از دانشجویان دانشگاه  علوم و معارف قرآن کریم در مرحله  کتبی چهارمین جشنواره ملی مطالعات  قرآنی دانشجویان سراسر کشور،  خاطر نشان کرد: مرحله کتبی این دوره از جشنواره، به صورت هماهنگ در دانشکده ها و دانشگاه های سطح کشور برگزار می شود.
معاون دانشجویی، فرهنگی،  اجتماعی دانشگاه علوم و معارف  قرآن کریم اعلام کرد: نتایج مرحله کتبی چهارمین جشنواره ملی مطالعات قرآنی دانشجویان کشور در فروردین ماه سال آینده اعلام خواهد شد.
وی  با اشاره به اهدا 114 کمک هزینه  سفر به عتبات عالیات به عنوان بخشی از جوایز این دوره از مسابقات، عنوان  کرد: علاقمندان می توانند جهت کسب  اطلاعات بیشتر، به آدرس اینترنتی www.quran.ir مراجعه کنند./ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.