سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفراندوم نمادين بسيج دانشگاه شريف درباره مذاکره با آمريکا

پاسخ ملت در قبال مذاکره با آمریکا منفي است

بسيج دانشجويي دانشگاه شريف در جشن 22 بهمن با برگزاري رفراندومي نمادين، پيام ملت ايران در ارتباط با مذاکره با آمريکا را به گوش رسانه‌ها و سياستمداران رساند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در جشن سالروز پيروزي انقلاب اسلامي با برپایی غرفه‌ای در خیابان آزادی، سهم کوچکي در برپایی جشن ملي و مردمی 22 بهمن ايفا کرد.

مسئول سیاسی بسیج دانشگاه شریف هدف از برپایی این غرفه را جریان سازی مردمی حول محور گفتمان انقلاب اسلامی و ارتباط فعالان بسیج این دانشگاه با مسائل و دغدغه‌های مردم اعلام کرد.



در این غرفه که محصولات فرهنگی، هنری دانشجویان دانشگاه شريف در آن عرضه می شد، ویژه نامه نشریه مردمی صراط و بیانیه بسیج دانشجویی این دانشگاه نیز با محوریت موضوع مذاکره با آمریکا توسط فعالان این دانشگاه توزیع شد، همچنين توزیع ویژه نامه تولید ملی نشریه بهاران، پخش نماهنگ‌های صوتی و تصویری از دیگر فعاليت‌هاي این غرفه بود.



مهمترین فعالیت انجام شده در این غرفه، طرح سوالی از مردم و درخواست پاسخ آنها به صورت کتبی بود. دانشجویان در قالب برگه‌های رای "آری" یا "خیر" پرسیده بودند که آیا مذاکره با آمریکا اهداف جمهوری اسلامی را برآورده می کند؟

گفتنی است، از حدود دو هزار رای اخذ شده، بیش از 1600 نفر(آرا صحیح) مخالف مذاکره با آمریکا بوده‌اند.



بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف هدف از برگزاری این رفراندوم نمادین را رساندن پیام ملت ایران به رسانه‌ها و سیاستمدارانی دانست که هنوز متوجه نشده‌اند خواست عمومی ملت، عدم اعتماد به دروغ‌های استکبار جهانی و تن ندادن به مذاکره با آمریکا است.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۳ بهمن ۱۳۹۱
منم فک ميکنم مذاکره ايران با آمريکا مشکلات ايران رو برطرف نميکنه ياشايدم ي توطئه از طرف آمريکا باشه....!