سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با اجرای طرح پاکسازی کوهستان؛

750 کیلو زباله از مسیرکوهنوردی درکه جمع آوری شد

با اجرای طرح پاکسازی کوهستان ها با مشارکت خانه شهریاران جوان، در اولین برنامه بیش از 750 کیلو گرم زباله از مسیر کوهنوردی درکه و ارتفاعات آن جمع آوری شد.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک محسن جلالی فراهانی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک با حضور در طرح ویژه پاکسازی کوهستان که با مشارکت شهروندان به خصوص جوانان در مسیر های کوهنوردی در حال اجراست با اعلام خبر فوق اظهار داشت: مشارکت شهروندان در مدیریت شهری یکی از الزامات زندگی اجتماعی کنونی است و هنگامی تحقق می یابد که شهرنشینان از شرایط فردگرایی خارج و از حالت فردیت به سمت گروه و فعالیت های اجتماعی حرکت کنند.
 
وی پاکسازی کوهستان را از برنامه های مشارکتی دانست و عنوان کرد: کوهستان شمال تهران سرمایه های تنفسی و گردشگری شهر تهران هستند و پاکسازی، حفظ وحراست از کوهستان ها به عنوان سرمایه های ملی وظیفه ای بر عهده همه شهروندان به خصوص جوانان است و ترویج فرهنگ کارگروهی و نظم نیز از ضروریات رشد اجتماعی جامعه است.
 
وی با بیان اینکه این برنامه به منظور آشنا سازی اقشار مردمی، گردشگران و... با نحوه حفظ و پاکسازی محیط های کوهستانی و جلب روحیه مشارکت اجتماعی است، افزود: پهنه شمالی شهر تهران در مناطق یک تا چهار به عنوان مراکز طبیعی و گردشگری شناخته شده که با اجرای این طرح توسط شهرداری منطقه یک مسیر درکه در اولین انتخاب ، میزبان دوستداران حفظ محیط زیست بود و به صورت دوره ای تا پایان سال در سایر مسیرهای کوهنوردی نیز اجرا می شود./ل

برچسب ها: زباله ، مسیر ، کوهنوردی ، درکه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.