سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوستی مهر:

اردوهای تیم ملی نوجوانان طبق برنامه های هدفمند دنبال می شود

علی دوستی مهر درباره آخرین وضعیت تیم ملی نوجوانان به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، دوستی مهر در این باره گفت: مرحله جدید اردوهای تیم ملی نوجوانان از روز شنبه 21 بهمن ماه در کمپ تیم های ملی آغاز شده و تا 28 ادامه خواهد داشت. در این اردو سعی شده از بازیکنانی که در اردوهای اخیر دعوت شده استفاده کنیم و آنهار ا محک بزنیم. یک بازی دوستانه در این اردو پیش بینی شده که روز چهارشنبه 25 بهمن ماه در ورزشگاه شریعتی کرج به مصاف تیم بزرگسالان فرهاد کرج بازی خواهیم کردو میهمان کرجی ها خواهیم بود.

دوستی مهر در ادامه گفت: در اسفند و فروردین ماه یک یا دو اردوی خارجی پیش بینی شده که زمان و مکان دقیق آنها به زودی اعلام می شود. ما تمریناتمان را به صورت هدفمند دنبال می کنیم و برنامه ریزی دقیقی در این زمینه داریم که با هماهنگی و مساعدت فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان برنامه هایمان به خوبی پیش برود تا تیم قوی و مقتدری را روانه جام جهانی نوجوانان کنیم.

وی در پایان گفت: جا دارد از فرصت استفاده کنم و از طریق سایت فدراسیون فوتبال از کلیه مقامات محترم و گرانقدر وزارت دادگستری، هیات عالیه گزینش کشور، سازمان تعزیرات حکومتی و سایر مقامات کشوری و لشگری همچنین همه عزیزان سروران گرامی جامعه فوتبال سراسر کشور اعم از مدیران فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، باشگاهها ، مربیان ملی و باشگاهی در رده های سنی مختلف، بازیکنان تیم های مختلف رده سنی ملی و باشگاهی، هنرمندان و بازیگران عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون و اصحاب زحمتکش رسانه و عموم مردم عزیز در مراسم ختم خواهر از دست رفته ام شرکت کرده و به طرق مختلف اظهار همدردی کرده اند صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و از خداوند متعال توفیق روزافزون، عزت سربلندی تمامی عزیزان را مسئلت می کنم./زر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.