سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تنها حقوقدان حاضر در جلسه آشتی کنان نوروزی و زارع پور:

حق نوروزی را هم حقوقی هم اخلاقی زیر پا گذاشتند/نوروزی به خاطر انتخابی عذرخواهی کرده بود

تنها حقوقدان حاضر در جلسه آشتی کنان نوروزی و زارع پور گفت: رئیس فدراسیون تنیس روی میز حرف های خود را زیر پا گذاشت.

بهنام حبیب زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بعد از وساطتی که من بین افشین نوروزی و رئیس فدراسیون تنیس روی میز داشتم قرار شد جلسه ای با هدف حل اختلافات و مشکلات فدراسیون برگزار شود.

تنها حقوقدان حاضر در جلسه آشتی کنان نوروزی و زارع پور ادامه داد: بعد از استقبال محمد زارع پور از حل اختلافات موجود در این جلسه 15 بهمن برگزار شد، ابتدا من رئیس فدراسیون و باقری سرپرست امور دبیری فدراسیون تنیس روی میز در آن حضور داشتیم، قرار شد طبق توافق دو طرف در صورتی که افشین نوروزی از رئیس فدراسیون عذرخواهی کند، اجازه حضور در مسابقات رده بندی دسته برتر را هم داشته باشد به خاطر همین توافق بود که نوروزی را به داخل جلسه فرا خواندیم و وی از رئیس فدراسیون عذرخواهی کرد.

وی افزود: متاسفانه با وجود اینکه نوروزی عذرخواهی کرد اما محمد زارع‌ پور پای صحبت‌هایش نماند و نوروزی نتوانست در اولین مرحله رقابتهای انتخابی تیم ملی شرکت کند.

حبیب زاده با بیان اینکه با این اقدام زارع‌پور یک اصل مسلم حقوقی هم نادیده گرفته شد، در این باره توضیح داد: طبق قانون، حکم افشین نوروزی قبل از برگزاری کمیته استیناف هنوز قطعی نیست وقتی حکمی قطعی نباشد، پس محکوم می‌تواند از حق و حقوق خود از جمله شرکت در مسابقات رده‌بندی استفاده کند، با این اقدام زارع‌پور، حقوق افشین نوروزی به صورت آشکارا نقض شد که این موضوع از نظر اخلاقی هم صحیح نبود.

وی اضافه کرد: حتی اگر روز سه‌شنبه 24 بهمن استیناف هم برگزار شود و نوروزی بی‌گناه شناخته شود امکان جبران حق از دست رفته وی ناممکن است زیرا نوروزی، در هر صورت تیم ملی را از دست داد.

حبیب‌زاده خاطر نشان کرد: من امیدوار بودم اخلاق و جوانمردی از اصول ورزش است، در میان مدیران ورزشی صرفا در حد حرف نباشد اما این اتفاق در تنیس روی میز اتفاق افتاد./مح

برچسب ها: فدراسیون ، نوروزی ، دبیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.