سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/مدیر حوزه‌های علمیه خواهران ؛

حرمت‌شکنی در حرم مطهر باعث رنجش مراجع و مردم شد

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با محکوم کردن اتفاقات روز 22 بهمن در حرم کریمه اهل‌بیت (س) گفت: این مسئله باعث رنجش مراجع تقلید، بزرگان، علما و مردم شریف قم شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی با اشاره به اخلال در سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی توسط عده‌ای قلیل، گفت: چیزی که این اتفاق را تلخ‌تر می‌کند این است که در روز 22 بهمن رخ داد.

وی با تاکید بر این که 22 بهمن نماد اتحاد و وحدت مردم است، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب سفارش کردند که "هرگونه شبهه‌ای که به اختلافات دامن بزند خیانت به نظام، اسلام و انقلاب است" و این عمل زشت هیچ توجیهی ندارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه ادامه داد: در این مسئله تلخ، مسئولین، شورای تامین استان و برگزارکنندگان مراسم باید پاسخگو باشند؛ آنها نمی‌توانند نسبت به جلسه سخنرانی یکی از سران نظام که در قم برگزار می‌شود، بی‌تفاوت باشند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین جمشیدی، خواستار ریشه‌یابی این حرکت شد و گفت: ریشه‌یابی این حرکت کار دشواری نیست، کافی است سابقه انتخابات مجلس گذشته و جریان 15 خرداد چند سال گذشته بررسی شود.

وی افزود: اگر امروز بزرگان حوزه، مسئولان استان،‌ امنیتی و قضایی به این مسئله رسیدگی و آن را ریشه‌یابی نکنند، در آینده شاهد اقدامات دیگری از این جماعت خواهیم بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه ادامه داد: هتک حرمت افراد، محکوم و مذموم است. به خصوص کسی که از سران نظام مقدس جمهوری اسلامی و نماینده اول قم و مورد علاقه و محبوب مردم باشد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.