سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلايه معاون وزير نفت از شرکت هاي هواپيمايي بزرگ / پيگيري پرداخت بدهي ايران اير از محل خزانه کل

مديرعامل شرکت ملي پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي ايران، با اشاره به بدقولي ايرلاين ها در پرداخت بدهي هاي قبلي شان، گفت: ما از تمامي اين شرکت ها، به ويژه شرکت هاي هواپيمايي آسمان و ماهان، گله مند هستيم.

عليرضا ضيغمي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب که بدهي قبلي ايرلاين ها به شرکت ملي پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي 700 ميليارد تومان است، افزود: اين شرکت ها تنها 15 ميليارد تومان از اين مبلغ را پرداخت کرده اند.

معاون وزير نفت، ادامه داد: برخي از ايرلاين ها در جلسه اي که 15 دي ماه با ما داشتند، با درخواست فرصتي براي تسويه متعهد شدند که ضمن خريدهاي نقدي بدهي هايشان را به صورت 10 درصدي طي مدتي معين پرداخت کنند.

وي با بيان اين مطلب که به اين شرکت ها تا اوايل اسفند ماه فرصت داده شده است تا بدهي هاي خود را پرداخت کنند، افزود: گله مندي شرکت ملي پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي از ايرلاين هاي بزرگي مثل آسمان و ماهان است.

عضو هيئت مديره شرکت ملي نفت، ادامه داد: ما در رابطه با اين ايرلاين ها به وزير راه، وزير نفت و رئيس جمهوري نامه نگاري داشته ايم و درخواست کرده ايم که تکليف اين شرکت ها را مشخص کنند.

ضيغمي در پايان با اشاره به اينکه شرکت هواپيمايي ايران اير شرکتي دولتي است، گفت: طي مصوبه اي که هيئت وزيران به ما داده، قرار است که ما جلسه اي با خزانه داشته باشيم و در صورتي که خزانه قبول کند، اين نهاد بدهي شرکت ايران اير را تسويه کند./عب

برچسب ها: شرکت ، نفت ، فرآورده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.