سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حداد عادل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

درِب ائتلاف سه‌گانه را به روی کسی نبسته‌ایم

يکي از اعضاي ائتلاف سه‌گانه گفت: درِب ائتلاف سه‌گانه را به روی کسی نبسته‌ایم و از پیوستن افراد به این ائتلاف استقبال می‌کنیم.

"غلامعلی حداد عادل" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن اظهار داشت: با توجه به اينکه رسانه‌هاي غربي در پي القاء عدم انسجام نظام جمهوري اسلامي هستند، مردم با حضور پر‌شور خود در راهپیمایی سي‌وچهارمين سالگرد انقلاب اسلامي به دشمنان فهماندند که فتوری در انقلاب اسلامی ایران رخ نداده است.

عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي گفت: شرکت گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن حامل پیام وحدت و ايستادگي در برابر ارزشهاي انقلاب اسلامي است که  بسیار شادی بخش و امیدوار کننده است.

حداد عادل با اشاره به خوشحالی شبکه‌های "بی بی سی" و "صدای آمریکا" از اتفاق هفته گذشته مجلس، خاطرنشان کرد: این شبکه‌های بیگانه چندان خوشحال نباشند، چرا که مردم با حمایت خود از نظام جمهوری اسلامی در 22 بهمن  اهداف این مستکبران را ناکام گذاشتند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سوال که آیا افراد دیگری به "ائتلاف سه گانه" می‌پیوندند، عنوان کرد: درِب ائتلاف سه‌گانه را به روی کسی نبسته‌ایم و از پیوستن افراد به این ائتلاف استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.