سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

اطاعت عملی از ولایت، انقلاب را از تندروی‌ها و کندروی‌ها مصون می‌کند

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس با بیان اینکه نسل اول انقلاب در سایه اتحاد و انسجام و پرهیز از تفرقه و اطاعت عملی از رهبری توانست پله‌های ترقی را پشت‌سر بگذارد، افزود: افرادی که از مسیر رهبری و ولایت فاصله می‌گیرند دچار تندروی یا کندروی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / مصطفی افضلی فرد با گرامیداشت ایام الله دهه فجر درباره نقش نسل اول انقلاب در وقع انقلاب شکوهمند اسلامی، گفت: نسل اول انقلاب دو کار مهم و بزرگ به نام‌های پیروزی انقلاب و مدیریت جنگ تحمیلی را با رهبری امام خمینی (ره) در کارنامه خود دارد.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، افزود: نسل اول انقلاب در سایه اتحاد و انسجام و پرهیز از تفرقه و اطاعت عملی از رهبری توانست پله‌های ترقی را پشت‌سر بگذارد و سنگرهای مهمی را در سطح منطقه و جهان فتح کند.

وی ادامه داد: هر انقلاب آرمان‌هایی دارد که اگر از یک فرهنگ غنی برخوردار نباشد دچار تناقض می‌شود و نمی‌تواند آن‌گونه که شایسته است آرمان‌های خود را حفظ کند که انقلاب اسلامی ما از چنین فرهنگی برخوردار بود و جنبه‌هایی موفقیت آمیز داشت هرچند مخالفان بسیاری را در روبروی خوداما توانست در بین کشورهای اسلامی و غیر اسلامی نفوذ پیدا کند و دشمنان را بگذارد.

افضلی فرد درباره تندروی‌ها و کندروی‌های برخی افراد در سال‌های پس از انقلاب، تصریح کرد: نسل اول انقلاب با اتحاد و در سایه پیروی از حضرت امام خمینی (ره) توانست مرحله خطیر تطبیق آرمان‌های انقلاب با واقعیت‌های انقلاب را پشت‌سر بگذارد اما در این مسیر، افرادی دچار مشکل شدند که از مسیر ولایت فاصله گرفتند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان روایتی از امام علی ( ع) تاکید کرد: از ولایت پیشی نگیرید که گمراه می‌شوید و عقب نمانید که هلاک می‌شوید که متاسفانه این موضوع از سوی برخی به دلیل غرور یا حرکت‌های تندرو پس از انقلاب رعایت نشد.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، توضیح داد: افرادی که از مسیر رهبری و ولایت فاصله می‌گیرند دچار تندروی یا کند روی شده، عاقبت خوبی ندارند و مردم هم آنها را طرد می‌کنند./س

برچسب ها: اردبیل ، اطاعت ، عملی ، از ، ولایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.