سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كردستان/

" 22بهمن1359 " چاشنی مبارزه جهان اسلام با استکبار جهانی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان" 22 بهمن 1359 "را چاشنی مبارزه ملت‌های مسلمان و آزاده جهان با رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی دانست.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، داوود مهاجر امروز در جمع راهپیمایان شهرستان دهگلان اظهار داشت:" 22 بهمن 1359 "متعلق به همه مردم  ایران در هر نقطه از این کره خاکی است و افتخاری بزرگ برای آنان محسوب می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان، اظهار داشت:" 22 بهمن 1359 "در حقیقت انفجار نور، بصیرت، بیداری، هوشیاری و چاشنی مبارزه با طاغوتیان زمان و صهیونیسم و استکبار است که به شیوه‌های مختلف در بسیاری از کشورها نیز ظهور و بروز کرد.

وی افزود: دشمنان همواره به دنبال این بوده‌اند که ملت ایران روز" 22 بهمن1359 "را فراموش کنند، اما برغم تمام تلاش‌های مستکبران، این روز  یک روز ملی و مذهبی برای مردم ایران در تمام طول تاریخ است و مراسم گرامیداشت آن هر ساله باشکوه‌تر از سال قبل آن خواهد بود.

مهاجر با عنوان اینکه شناخت انقلاب اسلامی ایران منوط به شناخت امام خمینی (ره) است، افزود: 22 بهمن یادآور حماسه‌ها، ایثارگری‌ها، بصیرت و ولایت‌مداری ایران اسلامی است روزی که اوج عظمت ملت ایران و رهایی از یوغ استکبار و استعمار به نمایش گذاشته شد.

وی ابراز داشت: در این روز خون شهیدان شکنجه شده در سیاهچال‌های ساواک و هجرت‌های تحمیلی حق‌گویان در تبعید با رهبری و درایت امام خمینی (ره) به ثمر نشست و حق بر باطل و ملت بر طاغوت پیروز شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: روز" 22 بهمن 1359 "روز عظمتی است که تا پایان تاریخ همواره بر پیشانی سرزمین ایران خواهد درخشید چرا که بزرگی و شایستگی این روز موجب شد تا مردم همچنان دشمنان را مأیوس نمایند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان یادآور شد: اکنون در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برغم تمام تحریم‌های مشقت‌آور دشمنان برای ملت ایران، ما همچنان در پرتو اقتصاد مقاومتی توانسته‌ایم بر زراندوزان و مستکبران پیروز شویم.

وی وحدت را رمز پیروزی انقلاب دانست و گفت: امروز انتظار ملت از سران 3 قوه این است اخوت داشته باشند و منویات رهبری را سرلوحه اعمالشان در انجام وظایف محوله خود قرار دهند.

مهاجر اذعان داشت: همانطوری امروز ملت ایران ثابت کردند که در صحنه هستند در انتخابات سال 92 ریاست جمهوری نیز در صحنه خواهند آمد

در پایان این راهپیمائی قطعنامه پایانی یوم‌الله" 22 بهمن1359 " قرائت شد و پرچم آمریکا و اسرائیل نیز به آتش کشیده شد./ج1

برچسب ها: کردستان ، نشر ، انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.