سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛

قدردانی از حماسه آفرینی مردم در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن 1391

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با صدور بیانیه ای از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن قدردانی و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، در این بیانیه آمده است:ملت شریف و دشمن شناسی که در اوج توطئه های فراگیر استکبار جهانی بویژه تحریم های اخیر ، با احساس تکلیف دینی و انقلابی پرشورتر از گذشته به صحنه آمده و با حضور در راهپیمایی بسیار باشکوه و تاریخی یوم ا... 22 بهمن سال 1391 ضمن تجدید عهد با اسلام، انقلاب ، ارزشها و آرمان های عزت آفرین، باردیگر برگ زرینی بر تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی افزوده و با شور و حال وصف ناپذیر، اقتدار ، صلابت و قدرت شکست ناپذیر خود را به رخ جهانیان کشید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این بصیرت،زمان شناسی و عمل به وظیفه دینی و انقلابی را ارج نهاده و از تمامی شرکت کنندگان عزیز و گرانقدر در راهپیمایی دشمن شکن ، خاصه حضرات آیات ، مراجع تقلید که با ارشاد قبل از 22 بهمن و با حضور در راهپیمایی، شکوه و عظمت آن را دو چندان کردند صمیمانه قدردانی و از تمام ارگانها و نهادها و اصحاب رسانه تاثیرگذار در خلق این حماسه ماندگار و بزرگترین مانور انسانی مقابله با توطئه دشمنان تقدیر و تشکر می کند./س

برچسب ها: قم ، قدردانی ، حضور ، دشمن شکن ، مردم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.