سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

تمدید مهلت ارسال مقالات به همایش تغییرات جمعیتی

دبیرخانه همایش ملی "تغییرات جمعیتی و نقش آن در تحولات جامعه" زمان دریافت مقالات را تا 15 اسفند تمدید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، مسئول اداره همایش ها و نشست های علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی قم اظهارداشت: بنا به درخواست شرکت کنندگان و علاقه مندان برای ارسال مقاله و حضور علمی در این همایش ملی، زمان ارسال و دریافت مقالات (اصل مقالات) از 30 بهمن به 15 اسفند امسال تمدید شد.

هادی عرب افزود: فراخوان این همایش در قالب چهار محور اصلی «فلسفه جمعیت و تغییرات جمعیتی جهان»، «عوامل و موانع موثر در تغییرات جمعیت»، «تاثیرها و پیامدهای تغییرات جمعیت» و«سیاست های ناظر بر تغییر جمعیت» است.

محققین و پژوهشگران می‌توانند جهت دریافت ریز موضوعات همایش به نشانی اینترنتی www.hamayesh.iki.ac.ir مراجعه و مقالات خود را تا 15 اسفندماه 91 به دبیرخانه همایش واقع در قم، بلوار جمهوری اسلامی، موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی‌(ره)، اداره همایش و نشست‌های علمی و یا پست‌ الکترونیک hamayesh@qabas.net ارسال و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 2909099-0251 تماس بگیرند.

همایش ملی «تغییرات جمعیتی و نقش آن در تحولات مختلف جامعه» به همت گروه روانشناسی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی قم قرار است اردیبهشت سال آینده برگزار ‌شود./س

برچسب ها: قم ، همایش ، تمدید ، مقالات ، ارسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.