سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

برنامه ریزی برای ساخت 18 هزار و 760 واحد دامی در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از ساخت و تحویل بیش ازدو هزار و260 واحد اماکن دامی دائمی احداث شده باتسهیلات بانکی در مناطق زلزله‌زده اهر، هریس، ورزقان، تبریز،کلیبر،خدافرین،مرند وسراب خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، عبدالهی بابیان اینکه با وقوع زلزله در منطقه ارسباران، زیرساختهای بخش کشاورزی در شهرستانهای اهر، هریس، ورزقان، تبریز، کلیبر، خدافرین، مرند وسراب دچار خسارت 30 الی100 درصدی شده است ،

وی از تشکیل 18 هزار و 716 پرونده افراد خسارت دیده در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی خبر داد و افزود: تاکنون 17 هزار و 404 مورد از آن جهت اخذ تسهیلات به بنیاد مسکن ارسال شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان با بیان اینکه از این تعداد تاکنون 16 هزار و 399 مورد جهت اخذ تسهیلات به بانک معرفی شده است افزود: از این میزان پرونده ، تسهیلات بانکی بیش از 12 هزار و 943 مورد تاکنون پرداخت شده است.

عبدالهی با بیان اینکه برای ساخت اماکن دامی دائمی به آسیب دیدگان این مناطق مبلغ50 میلیون ریال تسهیلات بانکی با کارمزد 4 درصد، با تنفس3 ساله و بازپرداخت12ساله پرداخت شده است گفت: به دلیل شرایط جوی و سردی هوا ادامه این کار به کندی صورت می گیرد و در این خصوص معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان برنامه ریزیهای لازم جهت ساخت واحدهای باقی مانده را در بهار سال 92 تدوین نموده است.

عبدالهی با بیان اینکه نهاده های دامی مورد نیاز زلزله زدگان به میزان 600 تن تهیه و در منطقه توزیع شده است افزود: در این خصوص مشکلی وجود نداشته و آماده ایم نسبت به تامین علوفه و نهاده های مورد نیاز مناطق زلزله زده اقدامات لازم را به انجام رسانیم.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی با بیان اینکه از محل تسهیلات بلاعوض 30 میلیون ریالی به واحدهای دامی تخریب شده در مناطق زلزله زده تاکنون 10 هزارو 500 واحد دامی پیش ساخته تهیه و تحویل داده شده است افزود: در مورد 1500 واحد باقی مانده نیز قرارداد تهیه و نصب با شرکت های سازنده عقد شده و به زودی تحویل زلزله زدگان خواهد شد/س

برچسب ها: واحد ، دامی ، مناطق زلزله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.