سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

30 بهمن

آغاز ویرایش اطلاعات آزمون سراسری 92

مهلت آغاز ویرایش اطلاعات و دومین مرحله ثبت نام از داوطلبان آزمون سراسری 92 از 30 بهمن تا 3 اسفند ماه صورت می گیرد.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت:  اولین مرحله ثبت نام از داوطلبان آزمون سراسری 92 از روز 16 آذر از طریق شبکه اینترنت سازمان سنجش آغاز شد و ساعت 24 روز دوشنبه 27 آذر پایان پذیرفت با توجه به آمار اولیه 975 هزار داوطلب در اولین مرحله ثبت نام کردند.

وی گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده 30 بهمن ماه تا 3 اسفند ماه مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نامی آن دسته از داوطلبانی است که چنانچه مغایرتی در اطلاعات ثبت نامی آن ها وجود داشته باشند بتوانند آن را اصلاح کنند.

همچنین دومین مرحله ثبت نام برای آن دسته از داوطلبانی که موفق نشده اند به دلایل مختلف از جمله نداشتن سوابق تحصیلی ثبت نام کنند در همین تاریخ می باشد.
وی خاطر نشان کرد: آزمون سراسری 92 در هر یک از گروه های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان خارجی همانند آزمون سراسری سال 91 در یک مرحله برگزار می شود و آن دسته از داوطلبانی که علاقمند به شرکت در گزینش کد رشته محل های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد نیز هستند می توانند بر اساس دستور العملی که در زمان توزیع کارت اعلام می شود نسبت به اعلام علاقمندی خود به شرکت در گزینش کد رشته محل های تحصیلی دانشگاه آزاد هم اقدام کنند./ز2
برچسب ها: کنکور ، سراسری ، ثبت نام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.