سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيرجند/

حضور مردم در راهپیمایی گمانه‌زنی‌ دشمن را نقش برآب کرد

امام جمعه فردوس گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گمانه‌زنی دشمن را نقش برآب کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بيرجند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی در جمع نمازگزاران و راهپیمایان یوم ‌الله 22 بهمن فردوس اظهار داشت: روز 22 بهمن، درهای رهایی و پیروزی را به روی ملت ایران گشود و به عنوان حماسه‌ای بزرگ در تاریخ به ثبت رسید.

وی افزود: دشمنان انقلاب و نظام برای عدم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نقشه‌های زیادی کشیده‌ بودند و عدم حضور مردم را صددرصدی می‌دانستند ولی ملت بزرگ ایران بار دیگر ثابت کرد که پشتیبان نظام و گوش به فرمان رهبری هستند.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که تحریم‌ها و فشارهای دشمن برای از پا درآوردن ملت بزرگ ایران کارساز نیست و اراده و همت این ملت بسیار بزرگ‌تر از قدرت دشمنان است.

بابایی با اشاره به این‌که کشور دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در پیش دارد، یادآور شد: مردم ایران اسلامی در این دو انتخابات مهم و حساس نیز از خود حضوری پرشور و حماسه‌آفرین به یادگار می‌گذارند.

وی گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، پاسخی قاطع و دندان‌شکن به همه بدخواهان نظام و انقلاب بود و با خلق این حماسه بزرگ، دشمن مأیوس‌تر و ناامید‌تر از گذشته به عقب رانده شد./س

برچسب ها: راهپیمایی ، فردوس ، پرشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.