سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

راهپیمایی 22 بهمن با حضور حماسی مردم در استان سمنان برگزار شد

در سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، سالروز پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی با حضور گسترده و حماسی مردم شهرها و روستاهای استان سمنان برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ، مردم مومن و ولایت مدار استان سمنان روز یكشنبه با حضور پر شور در خیابان ها به ندای ولی امر مسلمین پاسخ گفتند و با سردادن شعارهای كوبنده مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسرائیل، یاد شهدا و امام شهیدان را گرامی داشتند.

در این تجمع گروه سرود دانش آموز با اهتزاز پرچم های مقدس جمهوری اسلامی ایران، سرود ملی و سرودهای انقلابی اجرا كردند.

نظیر این حركت گسترده در 19 نقطه استان سمنان از جمله شهرهای گرمسار، دامغان، مهدیشهر، ایوانكی، آرادان، شهمیرزاد، سرخه، امیریه و ... با حضور وسیع مردم برگزار شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: مردم با خلق حماسه 22 بهمن امسال نشان داند كه رمز موفقیت كشور در ولایتمداری، اتحاد و ادامه راه شهداست.

'سیدمحمد حسینی' افزود: حضور مردم صحنه های مختلف انقلاب اسلامی معادلات دشمن را بر هم می زند و امروز نیز ملت شریف ایران با مقام معظم رهبری بیعت محكم تری داشتند.

وی افزود: مردم امروز نشان دادند قدمی از آرمانهای انقلابی خود عقب نمی گذارند وانقلاب را از خود می دانند و تا آخر پای آن ایستاده اند.

وی با بیان اینكه دشمن باید ایران اسلامی و آرمانهایش را به عنوان حقیقتی تاریخی به رسمیت بشناسد، اضافه كرد: امروز آزادگان جهان به حركت مردم ایران چشم دوخته اند و آرمانهای نظام اسلامی ایران به مرزهای جغزافیایی محدود نمی شود.

وی با اشاره به اختناق و استبداد حاكم بر كشور پیش از انقلاب اسلامی، خاطرنشان كرد: نسل جوانان كشور ظلم دوران طاغوت بر مردم را ندیده است در حالیكه امروز شاهد پیشرفت ایران اسلامی در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، نظامی و ... هستیم و برای جهانیان حرف های تازه ای داریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به فشار اقتصادی دشمن از طریق تحریم علیه ایران، یادآور شد: پیشرفت های ایران اسلامی خاری است در چشم دشمن و آمریكا نمی خواهد ایران به عنوان الگویی موفق در جهان مطرح باشد.

همچنین قطعنامه سراسری راهپیمایی 22 بهمن در این مكان قرائت شد و بندهای ان با ندای الله اكبر شركت كنندگان تائید شد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.