سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن1391 نشان از بصیرت ملت است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت : حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از اوج بصیرت ملت انقلابی ایران اسلامی می باشد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن شهرستان اردبیل افزود: مهمترین پیام این راهپیمایی بزرگ ،حضور در صحنه مردم همراه با بصیرت می باشد .

وی بیان كرد : حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر نشان داد كه این مردم بزرگ همچنان مقاوم واستوار بوده و استكبار هرگز نخواهد توانست این مردم را بر زمین زده وبر آنها تسلط یابد .

امام جمعه اردبیل با اشاره به اینكه دشمنی و فشارهای استكبار جهانی با نقلاب اسلامی ایران از روی كینه و عداوت می باشد، اظهار كرد : اگر استكبار معتقد به منطق و تعقل بود می بایست با این دیدن چندباره حضور گسترده مردم در صحنه ها ، جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یك قدرت بزرگ منطقه به رسمیت می شناخت .

وی تاكید كرد : دشمنان ما باید واقعیت ها را دیده و در مقابل اراده بزرگ ملت ایران خاضع باشند  

حجت الاسلام و المسلمین عاملی اضافه كرد : انقلاب اسلامی ایران ملت ما را از سراشیبی سقوط نجات داده و در مسیر افتخار و عظمت قرار داد و این ملت با بصیرت مثال زدنی خود قدر آن را دانسته و در همه صحنه ها حضور گسترده داشته و از رهبری و آرمان های مقدس آن حمایت می كنند/س

برچسب ها: اردبیل ، حضور ، مردم ، در ، راهپیمایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.