سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

22بهمن 1391 تجلی بیداری و حضور با نشاط وتحسین برانگیز مردم بود

استاندار كهگیلویه وبویراحمد با بیان اینكه با هیچ زبانی نمی شود از حضور حماسی مردم در صحنه های انقلابی تشكر كرد گفت: راهپیمایی 22 بهمن تجلی بیداری و حضور با نشاط و تحسین برانگیز مردم این استان بود.

دكتر سید 'حسین صابری ' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج با بیان اینكه در روز 22 بهمن مردم ایران اسلامی برگ زرینی به افتخارات خود افزودند،تصریح كرد: این نمایش وحدت ملی با شكوه تمام در كهكیگویه وبویراحمد برگزار شد.
وی گفت: مردم با این حضور كم نظیرخود نشان دادند كه همچنان میراث دار انقلاب ، آرمانهای امام راحل (ره)، شهدا و هم ندا با رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.
دكتر صابری بیان كرد: شركت پرشور و نشاط مردم در این حماسه حضور بار دیگر باعث اقتدار نظام اسلامی و مایوسی دشمنان از توطئه های خود شد.
وی گفت: مردم انقلابی در جای جای ایران اسلامی از جمله كهگیلویه وبویراحمد نشان دادند كه همواره برای اعتلای نظام و مبارزه با دشمنان ثابت قدم ایستاده اند.
استاندار كهگیلویه وبویراحمد از نمایش وحدت و همدلی مردم این خطه ولایت مدار در آیین راهپیمایی 22 بهمن و تجیدد میثاق با ارمانهای انقلاب اسلامی در شهرهای مختلف استان تقدیر كرد./س
برچسب ها: راهپیمایی ، تجلی ، حضور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.