سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حرفه ای ترین سارق جنوب شهر بوی گوسفند می داد

یک سارق حرفه ای که در جنوب شهر تهران اقدام به سرقت های و جرم های گوناگون کرده به علت بوی شدید احشام به حمام فرستاده شد.

رئیس کلانتری 170 كهریزک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح خبر فوق گفت: یکی از مجرمان به نام حجت 44 ساله که به دفعات توسط کلانتری های مختلف به علت جرم های متعدد دستگیر و زندانی شده بود و مدت های زیادی را در زندان سپری کرده بود با حضورش در محل های مختلف موجب نارضایتی اهالی آن مناطق گشته بود،  در پی چندین فقره سرقت و شکایت مردمی از نامبرده، یگان تخصصی این کلانتری دستگیری متهم را در اولویت کار خود قرار دادند.
سروان بایرام گوزل زاده در ادامه اظهار داشت: در این خصوص  نیز ماموران واحد گشت حین گشت زنی هدفمند در محدوده ی جاده ی واوان متهم را در یک دستگاه 405 نوک مدادی همراه با دو سرنشین دیگر رویت کردند که بلافاصله جهت دستگیری اقدام نمودند.
 وی افزود: در این راستا نیز متهمان به محض رویت واحد گشت بلافاصله اقدام به فرار کرده که پس طی چندین دقیقه تعقیب و گریز در مناطق مختلف در نهایت متهمان در مجید آباد توقف کرده و اقدام به فرار با پای پیاده در عمق بیابان های اطراف می کنند و  با شلیک چند تير ماموران موفق به دستگیری متهمان می گردند .
 این مقام مسئول انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: پس از انتقال متهمان به کلانتری در ساعت يك بامداد  روز جاری متهمان خود را به نام های حجت و سعید و اکبر معرفی نمودند و در بازرسی  بدنی اولیه از متهمان  چند تن دستگاه گوشی موبایل سرقتی نیز از متهمان  کشف و ضبط گردید.
لازم به ذکر است:  که متهمان  به دلیل بوی وحشتناک گوسفند که از بدنشان به مشام ماموران کلانتری رسید ترجیحا برای ادامه بررسی  به حمام فرستاده شدند./ز

برچسب ها: یک ، سارق ، حرفه ای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.