سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

حضور پررنگ شیرازی‌ها در راه پیمایی 22 بهمن

در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مردم ولایت‌مدار شیراز با حضور پررنگ خود در راهپیمایی 22 بهمن، وفاداری خود را به نظام، آرمان‌های انقلاب و رهبری عملاً نشان دادند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، از ساعت‌های اولیه صبح مردم در شیراز با شور و شعفی وصف‌ناپذیر از نقاط مختلف شهر خود را به محل تجمع در میدان امام حسین‌(ع) رسانده و راس ساعت 9 و 30 دقیقه همزمان با سراسر كشور، راهپیمایی را در مسیرهای تعیین شده آغاز كردند.
مردم شیراز در حالیكه روحانیت، مسئولان كشوری و لشكری، نمایندگان مجلس و سایر مسئولان نهادها و ارگان‌ها را پیش روی خود داشتند، مسیر راهپیمایی را تا میدان شهدا طی كرده و با سردادن شعارهایی، ضمن بیعت دوباره با مقام عظمای ولایت، پایداری و استواری خود را بر سر مواضع انقلاب، اعلام كردند.
مردم با شعارهای مرگ بر آمریكا، مرگ بر اسرائیل، خونی‌ كه در رگ ماست هدیه به رهبر ماست و... سردادن الله اكبر، یاد و خاطره ایام انقلاب را تداعی كردند.
صفوف به‌هم پیوسته راهپیمایان در شیراز تمام مسیر راهپیمایی از چهارراه پانزده خرداد تا میدان شهدا را پوشانده بود و همه آمده بودند، مرد، زن، دختر، پسر، كودك، نوجوان، پیر و جوان در كنار یكدیگر نشان دادند كه تحریم‌ها و تهدیدها هم نمی‌تواند آنان را از انقلاب و اسلام مایوس كرده و بین آنان با مسئولانشان، جدایی افكند.
در تمام شهرها و روستاهای استان فارس نیز مردم به‌ شكل یك‌ پارچه و در صفوفی به هم پیوسته، راهپیمایی كردند و در پایان مردم با تكبیرهای خود،‌ قطع‌نامه پایانی را تایید كردند./س




 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.