سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با صدور پیامی صورت گرفت

تقدير بسیج از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن

سازمان بسیج مستضعفين در پیامی تاکید کرد: راهپیمایی بی‌نظیر و عظیم ده‌ها میلیونی امت بیدار و بصیر ایران اسلامی در 22 بهمن ماه 1391 بار دیگر حقانیت نظام مقدسمان را بر جهانیان اثبات و توطئه‌های شوم استکبار جهانی و شیطان بزرگ را خنثی کرد.

به گزارش حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، در پی حضور پرشکوه امت قهرمان ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در سراسر کشور، سازمان بسیج مستضعفین طی اطلاعیه‌ای از این حضور آگاهانه و دشمن شکن تقدیر کرد.

متن اين پيام به شرح ذيل است:

انفجار ملت و راهپیمایی بی‌نظیر و عظیم ده‌ها میلیونی امت بیدار و بصیر ایران اسلامی در 22 بهمن ماه 1391 در اقصی‌نقاط کشور عزیزمان و میثاق مجدد امت با امامت؛ بار دیگر حقانیت نظام مقدسمان را بر جهانیان اثبات نموده و توطئه‌های شوم استکبار جهانی و شیطان بزرگ را خنثی کرد و نشان داد تحریم‌های به اصطلاح فلج‌کننده آمریکا؛ هیئت حاکمه آمریکا را فلج نمود.

بی‌شک، پیام اصلی آحاد امت ولایت‌مدار، دعوت مسئولین به وحدت و خدمت بی منت به ملت و ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن و عدم هر‌گونه سازشگری و تسلیم‌پذیری است، چراکه ملت مقاومانه ایستاده است و گوش به فرمان الهی امامت، آماده هر گونه قیام و مجاهدت است.

در این مسیر الهی، یقینا مردم عزیز در انتخابات آتی اثبات خواهند کرد که به جریانی رای خواهند داد که در عمل بتواند ولایت‌مداری‌اش را ثابت کرده و در مقابل زورگویان عالم ایستادگی نماید.

مسئولین و روسای قوا باید بدانند آرامش مردم در فشارهای اقتصادی و سایر مشکلات در طول 34 سال گذشته به خاطر حقیقت اسلام و پایبندی مسئولین به ارزش‌ها و حفظ و حراست از انقلاب اسلامی است. یقینا انتظار مردم از مسئولین، اطاعت از ولایت در سایه مکتب اسلام است، مکتبی که خدمت به مردم را بالاترین عبادت دانسته و "اشدّاء علی الکفار" را تاکید نموده است.

سازمان بسیج مستضعفین ضمن تقدیر و تشکر از ملت مسلمان ایران عزیز و تبریک به ساحت مبارک امام خامنه‌ای دامت برکاته، روسای قوا را به اجرای فرامین ولایت و هوشیاری و بصیرتی همچون آحاد ملت فرا می‌خواند و به آنان هشدار می‌دهد تا در این پیچ تاریخی از مسیر انقلاب دور نگردیده و حافظ حقیقی ارزش‌های به یادگار مانده امام راحل و خون پاک و مطهر شهیدان سرافرازمان باشند.

این راهپیمایی بی‌نظیر که توطئه‌های شوم استکبار را خنثی نمود، علاوه بر پیام استکبارستیزی به جهانیان، هشداری بود بر ایادی داخلی، دگراندیشان و پیاده نظام جیره‌خوار داخلی که بدانند امت امام، سرسختانه مقابل هرگونه فتنه‌ای و در برابر هر جریانی خواهد ایستاد.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: بسیج ، راهپیمایی ، حماسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.