سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار منطقه 10 خبر داد :

اجرای عملیات عمرانی فاز دوم طرح تعریض خیابان امام خمینی (ره)

عملیات عمرانی فاز دوم امتداد خیابان امام خمینی (ره) حد فاصل خیابان کارون تا بزرگراه شهید نواب صفوی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و ششصد و هشتاد میلیون تومان آغاز شد .

 
 
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهردار منطقه 10 ، فرامرز عظیمی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت : یکی از رویکردهای شهرداری تهران در چند ساله اخیر گسترش شبکه معابر شهری از طریق افزایش ظرفیت معابر ، اصلاح شبکه معابر و ... بوده است که این هدف با اجرای پروژه های ترافیکی در شهر تهران محقق شده است و بر همین اساس تاکنون اقدامات مناسبی نیز در سطح منطقه 10 انجام شده و یا در دستور کار قرار گرفته است .
 
عظیمی با اشاره به بافت متراکم و فرسوده منطقه 10 بر لزوم توسعه معابر تاکید کرد و اظهار داشت : طرح تعریض خیابان امام خمینی(ره) پس از احداث بزرگراه یادگار امام (ره) که با تلاش های شهرداری تهران ظرف امسال محقق شد و موجبات رضایتمندی شهروندان را حاصل کرد به عنوان یکی از اولویت های مهم منطقه با جدیت در دست اجراست.
 
وی درخصوص آخرین وضعیت تعریض خیابان امام خمینی (ره) تصریح کرد: هم اکنون حجم زیادی از املاک معارض در طرح تعریض خیابان امام خمینی (ره) تملک شده و تعریض این خیابان در فاز نخست، از خیابان کارون تا خیابان جیحون با 97 درصد پیشرفت به زودی به سرانجام می رسد و فاز دوم این طرح نیز حد فاصل خیابان کارون تا بزرگراه شهید نواب صفوی آغاز شده است .
 
شهردار منطقه با اشاره به اهم اقدامات انجام شده تصریح کرد : فاز دوم این طرح در قالب اجرای 5470 متر مربع پیاده روسازی ، 4000متر نهرسازی ، 6300 متر تک جدول ، 2000 متر فضای سبز ، احداث رفیوژ میانی به طول 1050 متر و ... محقق می شود  .
 
به گفته شهردار منطقه ایجاد مسیرهای ویژه دوچرخه به طول 3500 متر مربع و مسیر ویژه تردد نابینایان و معلولین به طول 2700 متر مربع ، تعریض سواره رو ، زیر سازی و تراش و روکش با استفاده از 7 هزار تن آسفالت از دیگر اقدامات در دست اجرای این معبر است .
 
عظیمی با اشاره به نوسازی شبکه تاسیسات شهری در طول این مسیر ادامه داد : به دلیل قدمت بهره برداری از این شبکه و افزایش تراکم جمعیت مسکونی و تجاری و تغییر الگوی مصرف در طول این مسیر و محل های اطراف آن و نیز تعریض وضع موجود نوسازی شبکه تاسیسات شهری در دستور کار قرار گرفته که با همکاری موثر شرکت های بهره بردار آب و فاضلاب ، گاز و مخابرات اجرا می شود./ل
برچسب ها: عملیات ، عمران ، فاز ، طرح ، تعریض
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.