سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبيرکل اتحاديه عرب و فرستاده ويژه سازمان ملل پس از ديدار در قاهره در نشست خبري حاضر نشدند

دبيرکل اتحاديه عرب و فرستاده ويژه سازمان ملل به سوريه از حضور در نشست خبري پس از ديدار امروز خود در قاهره خودداري کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  ، علي جمال الدين خبرنگار شبکه تلويزيوني بي بي سي عربي در قاهره، درباره ديدار اخضر ابراهيمي و نبيل العربي گفت: ابراهيمي و العربي در اين ديدار آخرين تحولات مربوط به بحران سوريه را بررسي کردند. اتحاديه عرب پيش از اين از پيشنهاد مخالفان در مورد گفتگو با نمايندگان نظام سوريه استقبال کرده بود. 
ديدار ابراهيمي و العربي در حالي برگزار شد که مهلتي که معاذ الخطيب براي آزادي زنان زنداني در سوريه تعيين کرد پايان مي يابد. اتحاديه عرب همچنين به دنبال رسيدگي به وضع آوارگان سوري در کشورهاي همسايه است، زيرا اين آوارگان وضع بسيار وخيمي دارند.
وي افزود: اتحاديه عرب هيچ بيانيه اي درباره مضمون گفتگوهاي العربي و ابراهيمي صادر نکرد و گفتگوهاي کوتاه دو طرف سري بود. دو طرف همچنين نشست خبري پس از اين ديدار نداشتند. ابتدا به خبرنگاران گفته شد  براي حضور در نشست خبري ابراهيمي بايد به يکي از سالن ها بروند، اما در را بر روي خبرنگاران بستند و ابراهيمي به سرعت از يک در ديگر خارج شد. منابع اتحاديه عرب مي گويند العربي از پيشنهاد الخطيب در مورد گفتگو با نظام سوريه خرسند است. 






تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.