سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قایقران تیم کاناپلوی صدر سبحان بابلسر:

مدرک داریم اصفهانی ها با فحاشی دعوا را شروع کردند! / به ما گفتند داور دلش نخواست پنالتی بگیرد!

قایقران تیم کاناپلوی صدر سبحان بابلسر گفت: درگیری به وجود آمده در رقابت های لیگ برتر کاناپلو فحاشی بازیکنان نماینده اصفهان آغاز شد.

علی رحمتی قایقران تیم کاناپلوی صدر سبحان بابلسر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در جریان برگزاری هفته هفتم رقابت های لیگ برتر کاناپلوی باشگاه های کشور تیم ملی به مصاف تیم فولاد ماهان اصفهان رفت که در حاشیه بازی قایقرانان فولاد ماهان با فحاشی درگیری را آغاز کردند و با توجه به اینکه داور بازی نیز عملکرد خوبی نداشت همین امر باعث شد تا درگیری شدت بیشتری به خود بگیرد تا حدی که فک یکی از بازیکنان ما شکست و پس از نیمه تمام ماندن بازی راهی پزشک قانونی شدیم.

وی گفت: با توجه به اینکه در جریان برگزاری این دیدار ما از بد رفتاری و فحاشی بازیکنان تیم حریف فیلم و عکس تهیه کردیم به همین دلیل می توانیم با ارائه این مدارک ثابت کنیم که درگیری را آنها شروع کردند و در حال حاضر نیز مسئولان باشگاه با شکایت از نماینده اصفهان در حال رسیدگی به این موضوع هستند.

رحمتی افزود: البته کمیته داوران در نحوه انتخاب داوران این بازی دقت لازم را نکرده بودند چون در همه دنیا مرسوم است که داوران بومی مسابقات شهر خودشان را قضاوت تکنند اما متأسفانه در این دیدار از داوری استفاده شد که چند سال برای نماینده اصفهان بازی کرده بود و اهل این استان بود.

وی تصریح کرد: به نظر من در صورتیکه کمیته داوران از داور غیر بومی در این دیدار استفاده می کرد چنین حواشی نیز پیش نمی آمد.

رحمتی خاطرنشان کرد: متأسفانه در این دیدار قضاوت خوبی از داور شاهد نبودیم به طوریکه پنالتی تیم ها گرفته نشد و پس از اعتراض نسبت به این موضوع رئیس کمیته داوران اعلام کرد که داور دلش نخواسته این پنالتی را بگیرد.

** بی احترامی در مسابقات، ارزش لیگ را پایین می آورد

قایقران تیم در سبحان بابلسر گفت: متاسفانه در جریان برگزاری این دیدار شاهد بد رفتاری زیادی از سوی بازیکنان تیم حریف بودیم که متاسفانه بروز این اتفاقات ارزش لیگ را پایین می آورد و این در حالی است که بنده در مدت چند سال فعالیتم در این رشته به هیچ فردی بی احترامی نکرده ام و زمانیکه برخی از مسئولان فدراسیون با بی احترامی با ما رفتار می کنند دیگر نمی توان از ورزشکاران توقع رفتار درستی را داشت.

وی اظهار داشت: برای حضور در این رقابت ها به مدت یک سال زحمت کشیدیم به که متاسفانه به دلیل بروز این حواشی به حق خود نرسیدیم و در شرایطی که اصفهان نمی توانست از سد تیم ما عبور کند این بازی به سود فولاد ماهان اعلام شد

** استخری برای تمرین نداریم!

وی در خصوص مشکلات باشگاه برای حضور در رقابت های لیگ برتر گفت: متاسفانه برای آماده سازی جهت حضور در این رقابت ها استخری در اختیار نداریم و تنها ساعات پایانی شب محل تمرین را دراختیار ما قرار می دهند که انجام تمرینات با این شرایط بسیار سخت است و تنها به دلیل علاقه به قایقرانی این رشته را با این شرایط دنبال می کنیم به همین دلیل این انتظار را داریم که با وجود تمام این مشکلات به دلیل نا داوری حقمان خورده نشود./آق

برچسب ها: کاناپلوی ، بابلسر ، درگیری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.