سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازتاب جشن ملي ايرانيان(22)/اذعان روزنامه شيكاگو تريبون: حضور پرشكوه ايرانيان واکنشي به فشارهاي بي‌نتيجه غرب بود

روزنامه آمريكايي "شيكاگو تريبون" با اذعان به حضور پرشور مردمي در سي و چهارمين مراسم سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران اذعان نموده كه حضور مردم در اين مراسم "پاسخي محكم" عليه فشار كشورهاي غربي عليه ايران بوده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شيكاگو تريبون، اين روزنامه آمريكائي در ادامه به سخنان رئيس جمهور كشورمان اشاره كرده و اظهار داشته كه وي "مذاكره مشروط" را ممكن دانسته است.

شيكاگو تريبون در ادامه افزوده است "رئيس جمهور اسلامي ايران در سخنراني خود در ميدان ازادي اظهار داشت كه شما نمي توانيد در مقابل ما اسلحه بگيرد و بعد انتظار داشته باشيد كه ما با شما مذاكره نمائيم."

اين روزنامه در ادامه به حضور پرشور مردمي در راهپيمايي امروز اشاره مي كند و مي نويسد "ايرانيان در اين مراسم شعارهاي "مرگ بر آمريكا" و "ما تا آخر ايستاده ايم" را سر دادند. آنان در پايتخت و ساير شهرهاي ايران حضور به هم رسانده بودند."

شيكاگو تريبون در ادامه به سخنان رئيس جمهور كشورمان اشاره مي كند و مي گويد "رئيس جمهوري ايران در سخنراني خود به تحريم هاي وضع شده از سوي آمريكا اشاره كرد و افزود: امروز دشمنان ما در پي وارد كردن فشار بر ما هستند تا ما را از پيشرفت بازدارند اما در اين مسير موفق نخواهند شد."


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.