سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

پیام مردم در22بهمن 1391 اتحاد بین مسئولان بود

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران پیام مردم در22بهمن به مسئولان را ضرورت وجود اتحاد دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران افزود: این مشارکت شما مردم دشمن شکن و دندانشکن است.

هادی ابراهیمی حضور کودکان ، جوانان و سالخورده های این شهرستان در راهپیمایی امسال را دارای پیام روشن به بدخواهان و کینه توزان بین المللی و مسئولان نظام دانست.

وی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در 34سال گذشته و دوران هایی که پشت سر گذاشته است تصریح کرد: شرایط حال حاضر کشور باید آسیب شناسی شود چون آفت هایی که همه انقلابها را تهدید میکند میتواند انقلاب اسلامی مردم ایران را نیز با تهدید مواجه کند .

ابراهیمی با اشاره به بحث مطرح شده در مورد مذاکره با آمریکا تصریح کرد: باید ابتدا دید بحث مذاکره و مراوده با چه کسانی مطرح است ، مذاکره با کسانی که به تعبیر مقام معظم رهبری یک دست اسلحه و درخواست مذاکره میکنند قابل قبول نیست.

معاون استاندارمازندران به تاریخچه اقدامات و سیاست های ددمنشانه آمریکایی ها بر علیه مردم ایران اشاره کرد و افزود: تجربه ثابت کرده هرکجا مقاومت کردیم و به آیه های نورانی قرآن عمل نمودیم موفق بودیم.

وی با اشاره به اجرای چند استراتژی توسط امریکایی ها بر علیه مردم ایران تصریح کرد: تضعیف نظام مالی ، ضربه زدن به جایگاه استراتژیک ایران ، حمایت از عناصر داخلی و خارجی ضد انقلاب ، بزرگنمایی نقاط ضعف و نفی دستاوردهای انقلاب اسلامی گوشه ای از این استراتژی غلط امریکایی ها بر علیه انقلاب اسلامی است و ما باید ببینیم با اینها میتوانیم مذاکره کنیم یا نه .

این مسئول با اشاره به تلاش امریکایی ها وغربی ها برای نا امید کردن مردم از نظام و استفاده آنان از ابزار تحریم اقتصادی تصریح کرد: اگر کسی میگوید برای حل مشکلات اقتصادی باید با امریکا مذاکره کنیم من میگویم این نوعی خوش بینی مفرط به غرب است که ما فکر کنیم اگر با امریکا ارتباط برقرار کنیم مشکلات اقتصادی حل میشود چون کشورهایی بوده اند که با برقراری ارتباط نه تنها مشکلاتشان حل نشد بلکه منابع و ذخایر آنها نیز به تاراج رفت./س

برچسب ها: اتحاد ، بین ، مسئولان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.