سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزير ارشاد:

حضور حماسي مردم پاسخي كوبنده به دشمن بود

حضور مردم در راهپيمايي "22 بهمن1391" پاسخي کوبنده به همه تهديدهاي دشمن بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سيد محمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در جمع راهپيمايان "22 بهمن1391" در سمنان گفت:  روحيه  پيروزي  و استقامت مردم ايران در مقابل آمريکا و صهيونيست ها که با صلابت ايستاده اند بسيار غرورآفرين است. 
سيد محمد حسيني با بيان اينکه در خود آمريکا هم افرادي هستند  که  از  حضور  مردم ايران در راهپيمايي 22 بهمن احساس غرور مي کنند افزود :  اگر دشمن تصور مي کند که مي تواند انقلاب را  از ياد مردم ببرد بايد بداند که سخت در اشتباه است.
وي حضور هميشگي مردم در صحنه را موجب عقب نشيني دشمنان  از  مواضع  خصمانه  خود بيان کرد و گفت : قبلا دشمن اراده مي کرد و به هر جايي که مي خواست حمله مي کرد  ،  اما  در  حال حاضر  با  بيداري اسلامي که به وجود  آمده  به  برکت انقلاب اسلامي مجبور است  از  لبنان  عقب نشيني کند و ديگر مثل گذشته نيست که بتواند به کشورها حمله کند .
حسيني گفت : امروز ديگر رژيم صهيونيستي تهديدي براي ما نيست و اگر دشمن  فکر مي کند با تحريم هايي که ايجاد مي کند ، خدمات رساني به مردم کاهش مي يابد  اينطور  نيست و نه تنها از پيشرفت باز نمي ماند بلکه رشد و پيشرفت ايران اسلامي خاري به چشم همه دشمنان است .
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با بيان اينکه مردم اين نظام را از خود مي دانند و پاي آن ايستاده اند افزود : دشمن قصد داشت پايگاه جمهوري اسلامي ايران در منطقه را تضعيف  و بيداري اسلامي را از بين ببرد اما خوشبختانه با قدرت مردم ما که قدرتي بي بديل است موفق نشد.
حسيني افزود : حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن فرصتي براي مرور  عزت  و افتخاري است که 35 سال گذشته باحضور خود آنان و رهبري امام خميني (ره) به دست آمد و اين جمله امام  راحل را که آمريکا هيچ غلطتي نمي تواند بکند را تکرار مي کنند .
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت : اميدواريم مسئولان با ارائه خدمات و انجام وظايف خود از اين حضور پرشور مردم در راهپيمايي 22 بهمن قدرداني کنند ./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.