سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

ناگسستنی پیوند رهبری با مردم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با تأکید بر حمایت و پشتیبانی ملت ایران از آرمان‌های نظام اسلامی، پیوند بین رهبری و مردم را ناگسستنی دانست.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مازندران، مردم شهرستان سوادکوه در آستانه سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، یاد و خاطره این روز را گرامی داشتند.

مردم شهرهای زیرآب، پل سفید، شیرگاه، آلاشت و امامکلا لفور با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بیعت دوباره‌ای با آرمان‌های نظام داشتند.

حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی امام جمعه زیرآب در جمع راهپیمایان شهر زیرآب به علل و عوامل پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ما از بزرگ‌ترین انقلاب‌های جهان بوده است که با نام خدا و برای گسترش آموزه‌های دینی تشکیل شد و امام راحل همه موفقیت‌های نظام و پیروزی‌های انقلاب را لطف خدا ذکر می‌کردند.

سخنران راهپیمایی 22 بهمن شهر زیرآب، افزود: رهبری امام راحل و حضور گسترده مردم ایران در عرصه‌های مختلف و ستم و بی‌دینی نظام پهلوی، موجب ایجاد نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

امام جمعه زیرآب به تداوم آرمان‌های انقلاب اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان با تدابیر مقام معظم رهبری، نقش بر آب شده است.

رضایی به هجمه‌های دشمن در ابعاد مختلف بر علیه نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: مردم نشان دادند در حمایت و پشتیبانی از نظام اسلامی همواره در صحنه خواهند بود./ب

برچسب ها: پیوند ، رهبری ، مردم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.