سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

علاقه ملت به آرمانهای انقلاب در راهپيمايي22 بهمن 1391ثابت شد

امام جمعه آمل گفت: عشق و علاقه ملت ایران به آرمانها و ارزش‌ های انقلاب اسلامی در راهپیمایی پرشکوه22بهمن سال91 ثابت و در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مازندران، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی گفت: باز هم جهانیان شاهد حماسه آفرینی ملت همیشه قهرمان ایران در سالروز پیروزی انقلاب و فریاد کوبنده وا ستکبارستیزی مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل بودند.

وی ادامه داد: حضور پرشور و با بصیرت مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجبات یاس، ناامیدی و عقب‌نشینی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

امام جمعه آمل با بیان اینکه حضور ملت ایران در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن خواب‌ها و رویاهای چند ساله دشمنان اسلام و نظام را به کابوس تبدیل خواهد کرد، تصریح کرد: مردم ایران با حضور و شعارهای خود در روز راهپیمایی 22 بهمن امسال تابوت رویاهای ضد اسلامی و انسانی دشمنان را برای همیشه به خاک خواهند سپرد.

رحمانی به توطئه‌های دشمن در طول ماههای اخیر اشاره کرد و گفت: بصیرت و آگاهی مردم ایران در شناسایی دشمن و اهداف آنان همواره موجب ناکامی و نابودی آنان شده است.

وی، توجه به مظلومین و مستمندان را از بارزترین ویژگی‌های این نظام اسلامی دانست و اضافه کرد: وجود این ویژگی‌های بارز که از مهم‌ ترین دستورات دین اسلامی است، انقلاب اسلامی ایران را به یکی از بی‌نظیرترین انقلاب‌ها در سراسر جهان تبدیل کرده است.

امام جمعه آمل به خدمات ارزنده نظام اسلامی در طول این سالها اشاره و تصریح کرد: در سایه برکات این انقلاب هر روزه شاهد رشد و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف هستیم.

رحمانی، احیای دین اسلام را از مهم‌ترین تاثیرات پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: امام خمینی با الهام‌ گیری از قیام و نهضت عاشورا، انقلابی را با کمک ملت پایه‌ گذاری کرد که ریشه‌های ظلم و ستم را در کشور برچید و ارزش‌های دینی به غارت برده ملت مسلمان ایران را بازستاند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران اسلامی راه هدایت و صراط مستقیم را که از مهم‌ ترین اهداف انقلاب پیروزمند ایران است به خوبی شناخته‌ و در این راه گام بر می‌دارند، یادآورشد: توطئه‌های دشمنان دیگر در این ملت آگاه، بصیر، انقلابی و ولایت‌مدار در هیچ صورتی اثر نخواهد کرد و این ملت با هدایت ولی امر مسلمین و حرکت در مسیر اهداف امام راحل(ره) و آموزه‌های دینی پله‌های رشد و ترقی را یکی پس از دیگری پیموده و می‌پیماید./ب

برچسب ها: ملت ، آرمانهای ، انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.