سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طوفان "نمو" اعلام و حالت فوق العاده ای در آمریکا

به دلیل شروع شدن طوفان "نمو" از بعداظهر روز جمعه تا چند روز آینده حالت فوق العاده ای " همشایر" در این پنج ایالت آمریکا "نیویورک" ماساچوست، کانتیک، نیو و رود آیلند اعلام شد.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از سی ان ان: پنج ایالت واقع در شمال شرق آمریکا روز گذشته به دلیل ادامه داشتن و بدتر شدن شرایط جوی و شدید تر شدن طوفان حالت فوق العاده  اعلام کردند.

به گفته این خبرگزاری، کلیه مدارس و ادارات این پنج ایالت از دو روز گذشته تعطیل و به مردم هشدار داده شد که از خانه های خود خارج نشوند.

گفتنی است سرعت باد در شمال شرقی آمریکا به 120 کیلومتر در ساعت رسید برق رسانی به بیش از 500 هزار ساختمان در این منطقه قطع شده است همچنین در ایالت ماساچوست بیش از 40 سانتی مترو برف باریده است و همه جاده ها مسدود است.

در ادامه این گزارش آمده است: شرکت هواپیمایی بیش از 7/4 هزار پرواز در ایالت های طوفان زده به دلیل بدی شرایط جوی لغو کرده است.

گفتنی است در ماه نوامبر سال گذشته طوفان ویرانگر "سندی" مناطق شرق آمریکایی را بر هم کوبیده این طوفان باعث مرگ بیش از صد نفر شد و مبلغ 50 میلیارد دلار خسارت وارد کرده است./ل

برچسب ها: حالت ، اعلام ، اینده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.