سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/ متکی :

حضور پرشور مردم ، اثبات کننده پشتیبانی همیشگی آنان از انقلاب و نظام است

منوچهرمتکی امروز در جمع راهپیمایان همدانی با بیان اینکه حضورپرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال 91 پیمانی دوباره با ولایت فقیه بود ، گفت : امروز مردم ثابت کردند که پشتیبان همیشگی انقلاب و نظام هستند و در حساس ترین شرایط هم حامی ولایت فقیه خواهند بود.

 
به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران همدان ؛ متکی که به عنوان سخنران جشن انقلاب مردم همدان سخن می گفت ، افزود : دشمن همیشه سعی کرده بین نسل های دوم و سوم با نسل اولی ها فاصله بیاندازد ولی در خیال باطلی ست چرا که تدابیر رهبری آنان را با شکست مواجه کرده است.
وی اظهار داشت : پس از گذشت چند دهه از انقلاب همچنان همرنگی و هم سویی در مردم مشاهده می شود و این علت هراس و نا امیدی دشمنان است.
متکی دید عمیق و هوشمندانه مردم و مسئولان را خنثی کننده توطئه های دشمن دانست و تصریح کرد : با همین دید است که اکنون ایران به کشوری موفق در زمینه های  علمی تبدیل شده  وبا این پیشرفت ها تحریم ها  پشت سر گذاشته می شود و ایران خودکفاتر خواهد شد.
وی 16هزار شهید ترور بعد از انقلاب را ضعف دشمنان در مواجه با پیشرفت های ایران اعلام و اضافه کرد : هدف دشمن کمرنگ کردن وحدت مردمی ست ،  این در حالی ست که این وحدت هر روز عمیق تر می شود.
وی مقاومت ایران در برابر فشارها و تحریم ها را ستود و خاطرنشان کرد : با این استقامت و مقاومت ، اسلام و ایران در برابر لیبرالیسم غربی پیروز خواهد شد./س
برچسب ها: متکی ، حضور ، مردم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.