سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازتاب حماسه‌آفريني ملت ايران در رسانه‌هاي منطقه

حماسه‌آفريني ملت ايران در سي و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران در رسانه‌هاي منطقه بازتاب گسترده اي داشته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران،  شبکه لبناني الميادين آغاز راهپيمايي سي و چهارمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران را بازتاب داد. شبکه تلويزيوني الميادين تصاويري از حضور ميليوني مردم تهران در راهپيمايي امروز به مناسبت سي و چهارمين سالروز پيروزي انقلاب پخش کرد و از حضور ميليوني مردم تهران بويژه نسل جوان در راهپيمايي امروز خبر داد.

شبکه بين المللي العالم از صبح امروز به پوشش راهپيمايي سي و چهارمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران پرداخت.

العالم همزمان با شروع مراسم راهپيمايي پيروزي انقلاب اسلامي ايران  با قطع برنامه هاي عادي خود و گفتگو با کارشناسان حاضر در استوديو به پوشش گسترده مراسم اين روز باشکوه در شهرهاي مختلف کشور پرداخته است.

پايگاه خبري اليوم السابع مصر در خصوص سي وچهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران نوشت شهرهاي مختلف ايران امروز شاهد راهپيمايي مردم اين كشور در سالگرد پيروزي انقلاب اين كشور است وانتظار مي‌رود هزاران نفر درسرتاسر ايران به خيابانها بيايند.

پايگاه خبري العهد لبنان هم نوشت راهپيمايي ميليوني مردم ايران همزمان با سي وچهارمين سالگرد انقلاب اين كشور در مناطق مختلف اين كشور در حال برگزاري است.

شبکه ضد ایرانی العربیه نیز به انعکاس حضور گسترده ملت ایران در مراسم 22 بهمن پرداخت.

این شبکه خبری به حضور گسترده مردم تهران در این مراسم اذعان کرد و گفت: مردم با در دست داشتن پرچم ایران و همچنین عکس‌هایی از امام خمینی و آیت‌الله خامنه‌ای در این راهپیمایی عظیمی شرکت داشتند. این راهپیمایی در شهرهای دیگر ایران نیز برگزار شد و رسانه‌های خارجی به دقت این مراسم را منعکس کردند.

روزنامه فرامنطقه اي الشرق الاوسط با پوشش راهپيمايي مردم ايران در شماره امروز خود با اشاره به همسويي 63%از مردم ايران با انرژي هسته اي پيش بيني كرد ميليونها ايراني امروز براي حمايت از آرمانهاي انقلاب سال1357به خيابانها مي‌آيند.

رسانه هاي لبناني هم با اشاره به سخنراني رئيس جمهور در ميدان آزادي اظهار داشتند احمدي نژاد پيام مردم ايران مبني بر زير سلطه نرفتن را به جهانيان مخابره كرد.

شبكه تلويزيوني المنار هم با بيان اينكه ميليونها ايراني امروز همزمان با سي وچهارمين سالگرد انقلاب اسلامي اين كشور در راهپيمايي حاضر شدند به پوشش سخنراني رئيس جمهور پرداخت.

روزنامه معتبر الاهرام مصر هم طي گزارشي از ايران، از حضور گسترده مردم در راهپيمايي امروز خبر داد وپيش بيني كرد حضور مردم ايران بيانگر رد پيشنهاد آمريكايي ها براي گفتگو با اين كشور باشد.

خبرگزاري رسمي سوريه "سانا" هم با پوشش خبر حضور مردم در جشن هاي سي وچهارمين سالگرد پيروزي انقلاب افزود از صبح امروز ميليونها ايراني با شعار "حماسه وحدت" به خيابانهاي شهرهاي مختلف ايران آمدند.

تلويزيون پايگاه خبري روسيا اليوم هم با پخش مستقيم سخنراني رئيس جمهور به پوشش دستاوردهاي ايران از زبان احمدي نژاد پرداخت.

شبکه تلويزيوني بي بي سي عربي گزارش داد: تهران امروز سي و چهارمين سالگرد انقلاب اسلامي را که حکومت شاه (مخلوع) را در سال 1979سرنگون کرد ، جشن مي گيرد.
برچسب ها: ایران ، منطقه ، روزنامه ، بازتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.