سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

پذیرش مذاکره با آمریکا ساده‌لوحانه است

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی پذیرش مذاکره با آمریکا را ساده‌لوحانه دانست.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مازندرانر، محمد دامادی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره درخواست مذاکره امریکایی‌ها از جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: تهدید و ادعای دوستی با مردم ایران قابل قبول نیست.

وی افزود: ساده‌لوحانه است که تقاضای مذاکره و دوستی آنها را باور کنیم.

نماینده مردم مرکز استان در خانه ملت، انقلاب اسلامی را دارای پیچ‌های تاریخی دانست و افزود: همانطور که قبلا به سلامت گذشتیم حالا نیز با درایت مسئولان و هدایت رهبری موفق خواهیم بود.

دامادی با اشاره به اهمیت درس و مدرسه و نقش آن در ساختن آینده کشور افزود: رئیس جمهوری، من و شما همه از همین کلاس‌های درس بیرون آمده‌ایم و هیچ کشوری پیشرفت نمی‌کند زمانی که آموزش و پرورش آن مناسب نباشد.

در ادامه این همایش، سید رمضان شجاعی با اشاره به دانشمندان برجسته ایران پس از اسلام که آثار برجای مانده از آنان، منشا پیشرفت در مغرب زمین شده است، تصریح کرد: مغرب زمین تا پیش از قرن 15میلادی اسمی نداشت و این نام امروز را مدیون دمیده شدن روح اسلام به ایران و برخی کشورهای خاورمیانه است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در بیان تاثیرات انقلاب اسلامی در سرعت بخشی به پیشرفت علمی کشور با اشاره به رکود علمی و انحصار درس‌خواندن به شهرهای بزرگ و نقاط بیشتر بهره‌مند در سال‌های پیش از انقلاب تصریح کرد: امروز دانشمندان ما از کوچک‌ترین روستاهای دورافتاده تا اهالی شهرهای بزرگ همدوش یکدیگر در تولید علومی مانند دانش هسته‌ای نقش دارند.

وی با اشاره به اولویت پرورش بر آموزش در قرآن افزود: در قرآن 9 بار کلمه پرورش قبل از آموزش آمده است و فقط یک بار آموزش از پرورش در قرآن پیشی گرفته است که این نشان از اهمیت پرورش دارد/س

برچسب ها: پذیرش ، مذاکره ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.