سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ليگ بوكس؛

ليگي كه در جذب 4 تيم هم ناكام ماند

اين روزها، تيم هاي بوكس سراسر كشور با مشكلات عديده‌اي همراه هستند و متاسفانه حتي 4 تيم براي حور در ليگ اعلام آمادگي نكردند تا برگزاري اين ليگ در امسال كنسل شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در روزهاي بي پولي فدراسيون بوكس و هئيت‌هاي بوكس سراسر كشور قرار بود اگر حتي 4 تيم براي شركت در مسابقات ليگ بوكس اعلام آمادگي كنند، ليگ بوكس در همين سال 91برگزار شود.

پس از تلاش‌ها و مذاكرات مسئولان فدراسيون بوكس كشور، سرانجام 3 تيم براي شركت در رقابت هاي ليگ اعلام آمادگي كردند.

غلامحسين دلشاد رئيس سازمان ليگ بوكس اعلام كرد كه اگر تعداد تيم ها به 4 برسد ليگ را پيش از آغاز سال نو شروع مي‌كنند ولي تلاش هاي فدراسيون براي افزايش تيم‌هاي شركت كننده بي فرجام ماند، كما اينكه فدراسيون‌ها به فكرسرخابي ها به ليگ بوكس افتاده اند، اما اگر چه استقلال اعلام آمادگي كرد به ليگ بوكس بيايد اما هنوز خبري از آن‌ها نيست.

مسئولان فدراسيون به اين دليل كه بوكس كشور راكد نماند و پويايي خود را حفظ كند تصميم گرفتتند در روزهاي بي ليگي، مسابقات منطقه اي را برگزار كنند.   

مسابقات منطقه‌اي بوكس در 6 منطقه و با حضور چندين استان در هر منطقه به ميزباني يكي از استان ها برگزار شد و كماكان هم ادامه دارد و مسئولان امسال را بدون برگزاري ليگ سپري كردند و اميدوارند تا در سال 92 با استقبال بيشتر از ليگ اين مسابقات حساس و با اهميت برگزار شود.

اين اميدواري در حالي وجود دارد كه حضور و شركت تيم‌ها حتي در همين مسابقات كم خرج منطقه‌اي براي برخي هئيت‌ها ممكن نيست.

كمبود اسپانسر يكي ديگر از مسائلي است كه باعث مي‌شود، سريال مشكلات مالي در هئيت‌هاي بوكس همچنان ادامه داشته باشد و با جذب اسپانسرها اين مشكلات نيز رخت برمي‌بندد.

ليگ بوكس همچون ليگ‌هاي رشته‌هاي ورزشي ديگر از اهميت وي‍ژه اي برخوردار است و باعث مي‌شود كه همچنان فضاي رقابت در بوكس برقرار باشد و استعدادها يكي پس از ديگري شناسايي و به تيم‌هاي ملي افزوده شوند./آق
برچسب ها: از ، هم ، در
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.