سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاخص‌ترین شعارهای راهپیمایی درتجدید بیعت با رهبر انقلاب/ اجرای سرودهای انقلابی

بیشترین شعاری که در میان راهپیمایان در تهران شنیده می شود در مضمون تجدید میثاق با مقام معظم رهبری است که شعارهای "ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده" و "لبیک یا خامنه ای" و "تا آخر ایستاده ایم" از جمله آنان است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، در بیست و چهارمین بهار انقلاب اسلامی میلیون ها نفر تهرانی با حضور گسترده در خیابان ها افتخار دیگری در صفحه تاریخ انقلاب اسلامی برای خود ثبت کردند.

از دقایق اولیه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضور مردم تهران شگفت انگیز و بی سابقه بوده است و بار دیگر مردم تهران حضور پرشور خود را به رخ جهانیان کشیدند.

همچنین در حاشیه این راهپیمایی غرفه های فرهنگی، هنری و صلواتی برای راهپیمایان تدارک دیده شده است.

رادیو جوان با برپایی غرفه ای با دعوت از خواننده های مشهور نظر راهپیمایان را به خود جلب کرده است.

همچنین وزارت ورزش و جوانان نیز در مسیر راهپیمایی غرفه ای دایر کرده است و ورزشکاران و مربیان سرشناس ورزشی با حضور در این غرفه به سوالات هواداران خود پاسخ می دهند.

در جلوی غرفه ورزش و جوانان، نوجوانانی با لباس های متحدالشکل و با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی نظر عکاسان را به خود جلب کردند.

از دیگر حاشیه های جالب راهپیمایی امروز تهران غرفه نیروی انتظامی است که با نواختن سرودهای ملی به طور زنده در شادی مردم سهیم است.

همچنین سازمان تامین اجتماعی نیز ایستگاهی فرهنگی دایر کرده است و در این ایستگاه به راهپیمایان پلاکاردهای 22 بهمن و روزنامه خورشید توزیع می شود.

بنا بر این گزارش بیشترین شعاری که در میان راهپیمایان شنیده می شود در مضمون تجدید میثاق با مقام معظم رهبری است که شعار "ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده" و "لبیک یا خامنه ای" و "تا آخر ایستاده ایم" از جمله آنان است.

همچنین شعاری به این مضمون در میان راهپیمایان تکرار می شود: سراسر بگذریم از جان ، اگر فرمان دهد رهبر ، نه در شعب ابی طالب که در بدریم و در خیبر. 

برچسب ها: بهمن ، شعار ، راهپیمای ، وبگردی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.