سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كردستان/

خودباوری نظام اسلامی را از پیچ سخت اقتصادی عبور می‌دهد

قائم ‌مقام کمیته امداد کردستان گفت: ملت ایران با پیروزی انقلاب، جایگاه خود در حاکمیت را پیدا کردند و اکنون با اتکا به این جایگاه و خودباوری نظام اسلامی را از پیچ سخت اقتصادی عبور می‌دهند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، رضا طاهری در جمع دانشجویان و خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد امام‌خمینی در سنندج اظهار داشت: قصه دشمنی استکبار با ایران اسلامی ناتمام است و در زمان‌ها و مکان‌های مختلف به شیوه‌ای خود را نشان می‌دهد.

به گفته قائم ‌مقام کمیته امداد امام‌خمینی کردستان، دشمنان  الگو بودن ایران برای کشورهای منطقه و آزادی‌خواهان جهان را برنمی‌تابند لذا برای کاهش تأثیرات انقلاب اسلامی و جلوگیری از صدور آن نقشه‌هایی را ترسیم می‌کنند.

وی افزود: ساقط کردن انقلاب و جلوگیری از حرکت رو به رشد آن در طول این 34 سال تنها هدف دشمن بوده که در قالب‌های گوناگون خود را نشان داده است،

طاهری تصریح کرد: ایجاد ناامنی در مناطق مرزی، تحمیل جنگی نابرابر، جنگ ‌نرم و تحریم‌های اقتصادی از جمله برنامه‌هایی است که در راستای براندازی حکومت اسلامی طراحی شده است.

قائم‌ مقام کمیته امداد امام‌خمینی کردستان افزود: هجمه نرم یکی از حربه‌های دشمنان برای سست کردن بنیان خانواده و کمرنگ کردن آموزه‌های دین در اجتماع است که مقابله با آن نیاز به ارتقای سطح بصیرتی دارد و این با حرکت در مسیر ولایت فقیه تحقق می‌یابد.

به گفته طاهری، ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی یکی از برنامه‌های جدی دشمن به‌ویژه در استان‌هایی چون کردستان است اما مقام معظم رهبری در سفر به استان کردستان با فتوایی که در مورد اهانت به مقدسات شیعه و سنی دادند خط بطلانی بر برنامه‌های دشمن کشیده شد.

وی به توطئه دشمنان و فتنه 88 نیز اشاره کرد و گفت: دشمن با سوءاستفاده از بی‌بصیرتی و کم تعهدی برخی از خواص فتنه‌ای را در کشور طراحی و پیاده کرد که می‌توانست لطمه‌های جبران‌ناپذیری را بر پیکره انقلاب وارد کند.

قائم‌ مقام کمیته امداد امام خمینی کردستان عنوان کرد:  روشنگری‌های مقام معظم رهبری و حضور پرشور ملت ایران در 9 دی فتنه 88 را به کابوسی برای دشمنان تبدیل کرد.

طاهری از تحریم‌های اقتصادی نیز به عنوان آخرین تیر دشمنان نام برد و افزود: ملت ایران با حفظ اتحاد و همبستگی ملی و تبعیت محض از مقام معظم رهبری تحریم‌ها را به فرصتی در راستای رشد و اقتدار بیشتر کشور تبدیل می‌کنند.

وی نقش جوانان در شکستن تحریم‌های دشمنان را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: بدون شک این قشر مؤثر نظام و ملت ایران را از این گردنه سخت اقتصادی عبور خواهند داد.

قائم‌ مقام کمیته امداد امام‌خمینی کردستان افزود: اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی، سیاسی و دینی به خاطر حضور مقتدر و مؤثر جوانان آن است.

طاهری در پایان از دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد به عنوان جوانانی پویا، توانمند و صاحب ایده و فکر نام برد و افزود: بیشتر مددجویان زیرپوشش این نهاد با تکیه بر نیروی فکر و استعداد به عنوان انسان‌های موفقی در عرصه‌های مختلف اجتماع مطرح  هستند./ج1

برچسب ها: کردستان ، امداد ، الگو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.