سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوزه‌گری اعلام کرد:

يک سرمربي خارجي گزينه تيم ملي هندبال

رییس فدراسیون هندبال سرمربی تیم ثامن‌الحجج سبزوار را گزینه اصلی سرمربی‌گری تیم ملی معرفي کرد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛جلال کوزه‌گری رييس فدراسيون هندبال در ادامه گفت: اين يک اتفاق خوب است که مي توانيم با سرمربي تيم سبزه وار مذاکراتي در خصوص تيم ملي داشته باشيم. زيرا با توجه به شرايط  ارز، کميته ملي المپيک دیگر مانند گذشته ارز دولتی ندارد و اکثر مربیان خارجی قراردادشان لغو شده است؛ به همین دلیل ما نیز برای همکاري با مربيان خارجي به استفاده از مربيان خارجي  باشگاهي رو آورده ايم.

وي افزود: در حال حاضر بازیکنان تیم ملی در چندین باشگاه کشور مانند مشهد، سبزوار، اصفهان، کرمان و تبریز حضور دارند ولی زمانی می‌توانیم از توزیع مناسب بازیکنان در تمامی تیم‌ها استفاده کنیم که همه باشگاه‌ها قوی باشند.

کوزه‌گری افزود: اگر پخش مسابقات بیشتر شود، اسپانسرهای قوی‌تری هم خواهيم داشت. اگر این پخش نظم خاصی داشته باشد بازیکنان نیز به مشکلی بر نخواهند خورد اما در حال حاضر اکثر باشگاه‌ها به فکر این هستند که تیم‌های خود را حفظ کنند و پابرجا باشند و حامیان نیز به آن‌ها کمک کنند.

 وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر شایعه استعفای خود از ریاست فدراسیون هندبال، عنوان کرد: همان طور که خودتان می‌گویید شایعه‌ای بیش نیست، پس نمی‌شود در موردش حرف زد و این را باید از بعضی خبرنگاران پرسید زیرا هر کسی هر چه دوست دارد، می‌نویسد ولی با این حال من به عنوان سرباز هستم و انجام وظیفه می‌کنم و هر زمان که وزارت ورزش اعلام کند کنار خواهم رفت ولی تا به امروز چنین صحبتی نبوده است./با
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.