سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیکنان رئال مانند کفتار به دنبال شکار مسی! + فیلم

مسئولان باشگاه رئال درصدد شکايت از شبکه تلويزيوني كاتالانيا به خاطر مقايسه کهکشانها با کفتار است.

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،به نقل از  فوتبال آنلاين مسئولان باشگاه رئال قصد دارند تا از شبکه تلويزيوني TV3 به خاطر پخش برنامه مستند حيات وحش کفتار و مقايسه آن با تيم رئال مادريد به دادگاه شکايت کنند.

 شبکه تلويزيوني TV3 برنامه اي را نشان داد که در آن حرکت پپه (لگد كردن دست مسي) با شکار کفتارها مقايسه شده بود.اين فيلم بيشتر بر رفتارهاي آوارو آربلوا ، ژابي و پپه متمرکز بود.

بنابراين گزارش «والس» مدير شبکه پس از پخش اين برنامه ، تلاش کرد تا عذرخواهي خود را به گوش مسئولان باشگاه برساند.


او گفت :ما از رئال عذرخواهي مي کنيم. هدف ما از پخش برنامه اين بود که نشان دهيم مسي چگونه شکار مي شود.هميشه مقابل مسي با خشونت بازي مي شود و از سوي هواداران رئال مورد آزار قرار مي گيرد . ما فقط مي خواستيم ، همه چيز را از سوي دو طرف نشان دهيم . اما اگر اين کار ما توهين به رئال بود، عذرخواهي مي کنيم.

لوکا مودریچ نيز در اين باره گفت که بازیکنان رئال مادرید از فیلمی که توسط کانال 3 تلویزیون کاتالان پخش شده و بازیکنان رئال مادرید را به کفتار تشبیه کرده، ‌ناراحت هستند.

وی در این باره اظهار داشت: نمی‌دانم چه فکری باید در این باره کرد. من در انگلیس و کرواسی بازی کرده‌ام و هرگز چیزی مثل این ندیده‌ام.

مودریچ ادامه داد: این خبرنگاری نیست؛ این قابل قبول نیست. واقعا در این باره صحبتی نکرده‌ایم؛ شاید برخی از بازیکنان حرف زده باشند؛ اما من نه.

با وجود عذرخواهي اما رئال همچنان قصد شکايت از اين شبکه را دارد.

برچسب ها: رئال ، مسی ، فیلم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.