سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر هیئت بوکس خراسان شمالی:

خانه بوکس استان سرویس بهداشتی هم ندارد/ با هزینه شخصی راهی مسابقات منطقه ای می شویم

بیک زاده گفت: متاسفانه مشکلات مالی در بوکس استان بیداد می کند ولی با این وجود، با هزینه شخصی راهی رقابت های منطقه ای می شویم.

بیک زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات منطقه ای بوکس از 23 بهمن در خراسان رضوی آغاز می شود و ما 8 ورزشکار و چند همراه راهی مسابقات می کنیم.

دبیر هیئت بوکس خراسان شمالی ادامه داد: به نظرم در این رقابت ها بوکسوران قدرتمند مازندرانی عملکرد بهتری داشته باشند ولی ما هم تمام سعی خود را می کنیم تا به رتبه هایی نظیر سومی و چهارمی رقابت ها دست پیدا کنیم.

وی در خصوص فعالیت های بوکس استان بیان داشت: امسال مسابقات قهرمانی کشور و مسابقات جوانان در زنجان را در پیش داشتیم و برگزار کننده چندین مسابقات انتخابی در سطح استان بوده ایم و هم چنین در اسفند ماه نیز میزبان مسابقات قهرمانی نوجوانان استان خواهیم بود.

بیک زاده ادامه داد: متاسفانه مشکلات مالی در بوکس استان بیداد می کند حتی حضور ما در این رقابت ها نیز با هزینه شخصی خود بوکسورها صورت می پذیرد.

وی تصریح کرد: هیچ بودجه ای از جانب هیچ نهادی در اختیار ما قرار نمی گیرد و حتی در این زمینه نیز با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنیم.

وی افزود: در سطح استان تنها یک خانه بوکس داریم که آن هم از کمترین امکانات برخوردار نیست و حتی سرویس بهداشتی نیز ندارد. با وجود همه این مشکلات، مسئولان بوکس استان و مشت زنان تمام تلاش خود را بکار برده اند تا بوکس خراسان شمالی هم چنان پویا و فعال بماند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم مسابقات منطقه ای به بهترین شکل خود برگزار شود و شاهد موفقیت بوکسوران پر انگیزه استان دراین رقابت ها باشیم./زر
برچسب ها: خانه ، بوکس ، استان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.