سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/ نماینده مجلس:

نقش عشایر در پیروزی و تدوام انقلاب اسلامی ستودنی است

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش عشایر در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس ستودنی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران یاسوج ، 'غلامرضا تاجگردن در همایش سران ایلات و طوایف عشایر شهرستان گچساران در منطقه عشایر نشین 'دریلا' افزود: حضور جامعه عشایری در هشت سال دفاع مقدس، ارتش بعث را به زانو درآورد.
وی عنوان كرد : عشایر گچساران در بخش های تولید، كشاورزی و خدمات با كمترین امكانات بیشترین خدمت را به مردم ارایه كرده اند.
نماینده مردم گچساران و باشت بیان كرد: این قشر باید بتوانند با حفظ روحیه عشایری، بدون هیچ دغدغه ای به زندگی خود ادامه دهند.
تاجگردون جامعه عشایری را مایه افتخار، غرور و بركت نظام اسلامی دانست و افزود: نظام ستم شاهی توجهی به خواسته های عشایر این استان نداشت ولی انقلاب اسلامی عزت را به این قشر پر تلاش بازگرداند.
در این نشست، برخی عشایر این مناطق وضعیت جاده های مناطق عشایری، آلودگی محیط های زندگی عشایری، مشكلات اراضی منابع طبیعی، مشكلات صدور مجوز جفر چاه های كشاورزی را به عنوان مهمترین مشكلات خود بیان كردند .
همایش ایلات و طوایف عشایر گچساران با حضور نمایندگان مردم گچساران و باشت، بویراحمد و دنا و مدیران دستگاه های اجرایی در منطقه عشایرنشین 'دریلا' برگزار شد./س

برچسب ها: عشایر ، پیروزی ، انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.