سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن 91 در كهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی كهگیلویه و بویراحمد مسیرها و ساعت آغاز راهپیمایی 22 بهمن امسال در شهرستان ها و بخش های مختلف این استان را اعلام كرد.

'علی عالی پور' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  افزود: مسیر راهپیمایی 22 بهمن در یاسوج شامل فلكه شهدای نیروی انتظامی، میدان هفتم تیر، خیابان طالقانی، خیابان جمهوری اسلامی و میدان امام حسین (ع) و ساعت آغاز آن نیز 10 صبح است.
وی مسیر راهپیمایی در گچساران را از ساختمان بسیج (فرمانداری قدیم) به سمت میدان امام خمینی (ره) و ساعت آغاز آن را نیز 9 صبح اعلام كرد.
عالی پور بیان كرد: دو مسیر راهپیمایی در دهدشت را شامل مدارس 180 دستگاه، روبروی سپاه، بلوار شریعتی و میدان امام حسین (ع) و جلوی هلال احمر، بلوار شریعتی و میدان امام حسین (ع) و ساعت آغاز آن نیز 9 و 30 دقیقه صبح است.
وی مسیر راهپیمایی در بهمئی را از میدان امام حسین (ع)، میدان بسیج و ورزشگاه شهید رجایی و ساعت آغاز آن را نیز 10 صبح اعلام كرد.
عالی پور اظهار كرد: مسیر راهپیمایی در سی سخت شامل روبروی فرمانداری، مسجد النبی (ص)، میدان الله، خیابان مطهری و مدرسه شهید مطهری و زمان آغاز آن نیز 10 صبح است.
وی مسیر راهپیمایی در باشت را از ایستگاه مسافربری به سمت چهارراه كتاب و اداره آموزش و پرورش و زمان آغاز آن را نیز 10 صبح اعلام كرد.
عالی پور عنوان كرد: مسیر راهپیمایی در چرام شامل میدان مركزی شهر (جلوی داروخانه)، خیابان مالك اشتر، بلوار شهید دستغیب، بلوار شهید مطهری، بلوار شهید بهشتی و میدان مركزی شهر و زمان آغاز آن نیز 10 صبح است.
وی مسیر راهپیمایی در لنده را از جلوی سپاه به سمت میدان انقلاب، كمیته امداد و محل تجمع روبروی آتش نشانی و زمان آغاز آن را نیز 10 صبح اعلام كرد.
عالی پور ابراز داشت: مسیر راهپیمایی در سوق شامل روبروی مصلا، خیابان 17 شهریور و محل تجمع میدان امام خمینی (ره) و زمان آغاز آن نیز 10 صبح است.
وی مسیر راهپیمایی در لوداب را از چهارراه جهاد تا دبیرستان دخترانه الزهراء (س) و زمان آغاز را نیز 9 صبح اعلام كرد.
عالی پور افزود: مسیر راهپیمایی در سرفاریاب از میدان شهدا به سمت مدرسه اسماء و زمان آغاز آن نیز 9 صبح است.
وی مسیر راهپیمایی در دیشموك را شامل میدان شهدا، میدان امام حسین (ع)، خیابان چویل، خیابان آزادی و میدان ورودی شهر و زمان آغاز آن را نیز 9 و 30 دقیقه صبح اعلام كرد.
عالی پور گفت: مسیر راهپیمایی در چیتاب از جلوی ستاد دهه فجر به سمت فلكه ورودی شهر و بالعكس و مسجد صاحب الزمان (عج) و زمان آغاز آن نیز 10 صبح است.
وی مسیر راهپیمایی در مارگون را شامل چهارراه مركزی، خیابان شهدا، گلزار شهدا، خیابان شهید قندی، بلوار مطهری و مدرسه اندیشه و زمان آغاز آن را نیز 10 صبح اعلام كرد.
عالی پور بیان كرد: مسیر راهپیمایی در قلعه رئیسی شامل میدان امام حسین (ع)، خیابان امام خمینی (ره)، خیابان معلم، میدان انقلاب و گلزار شهدا و زمان آغاز آن نیز 9 صبح است.
وی مسیر راهپیمایی در سپیدار را از حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) تا گلزار شهدای سپیدار مركزی و زمان آغاز را نیز 10 صبح اعلام كرد.
عالی پور اظهار كرد: مسیر راهپیمایی در سرآسیاب یوسفی از مسجد امام خمینی (ره) به سمت گلزار شهدا و مدرسه راهنمایی شهید مطهری و زمان آغاز آن نیز 10 صبح است.
وی مسیر راهپیمایی در ممبی را از جلوی بخشداری به سمت حوزه سید الشهدا (ع) و دبیرستان شهید 'جهان نژادیان' و زمان آغاز آن را نیز هشت و 30 دقیقه صبح اعلام كرد.
عالی پور عنوان كرد: مسیر راهپیمایی در پاتاوه از جلوی بخشداری، خیابان امام خمینی (ره)، و روبروی خوابگاه شبانه روزی شهید باهنر و زمان آغاز آن نیز 9 و 30 دقیقه صبح است.
وی مسیر راهپیمایی در بوستان را از جلوی بخشداری تا مدرسه بركت و زمان آغاز آن را نیز 9 و 30 دقیقه صبح اعلام كرد.
عالی پور ابراز داشت: مسیر راهپیمایی در جاورده روبروی دبیرستان شمس تبریزی، خیابان امام خمینی (ره) و گلزار شهدا و زمان آغاز آن نیز 10 صبح است./س

برچسب ها: مسیر ، راهپیمایی ، یاسوج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.