سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

22 بهمن روز تجدید پیمان ملت ایران با ولایت فقیه است

امام جمعه باشت گفت: 22 بهمن روز تجدید پیمان ملت همیشه در صحنه ایران با ولایت فقیه است و در این روز قشرهای مختلف مردم به صحنه خواهند آمد تا میثاق و بیعت خود را با مقام معظم رهبری مستحكم تر كنند.

حجت الاسلام 'عبدالرحیم عبودی' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  افزود: 22 بهمن جشن آحاد مختلف ملت ایران و روز رسیدن به استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و وحدت و همبستگی ملت ایران است و مسلمانان جهان با تأسی از این وحدت برخاسته از آموزه های دین مبین اسلام درس بیداری و آگاهی می آموزند.
وی بیان كرد: ملت ایران با اتحاد و همبستگی و به رهبری امام خمینی (ره) توانستند در سال 57 انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند تا با ایجاد تحول در مملكت بر سرنوشت خود حاكم شده و حكومت اسلامی را در ایران برقرار كنند.
عبودی 22 بهمن را مایه فخر و از موهبت های الهی به ملت ایران دانست و اظهار كرد: دهه فجر یادآور شهدا و امام شهیدان است و باید به عنوان یك یوم الله گرامی داشته شود.
وی عنوان كرد: شركت گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اهمیت خاصی دارد و سرنوشت ساز است.
عبودی ابراز داشت: باید ملت ایران همچون سال های گذشته برای تداوم انقلاب اسلامی تلاش كرده و با اقتدار راه طی شده را ادامه دهند.
وی با اشاره به اینكه دو نگاه متوجه حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال است، افزود: یكی نگاه امیدوارانه مستضعفان جهان است كه چشم به انقلاب اسلامی ایران به عنوان پرچمدار آزادیخواهی دوخته اند و دیگری نگاه خصمانه دشمنان است كه با حضور مردم مایوس و ناامید می‌ شوند./س

برچسب ها: بهمن ، تجدید ، پیمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.