سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

جام وطن لبریز از مهر وطن

جوش و خروش برای حضور در حماسه میثاق با آرمانهای نظام ولایی و همایش همبستگی ملی در 22 بهمن جام وطن را از مهر وطن لبریز كرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، اینك جای جای وطن اسلامی از زاگرس قهرمان پرور، شمال دیار شجاع پرور، جنوب سرزمین جهادگران، غرب اقلیم مردمان غرور آفرین و شرق سرزمین شیرمردان و شیرزنان ایران زمین تجلی حماسه حضور و همبستگی ملت با ولایت است.
نمایش وحدت و اتحاد ملی اقوام ایران زمین از هر زبان پوشش و تیره و طایفه اعم از زن و مرد، پیر و جوان از هر رنگ و تباری اینك زیباترین جلوه یك رنگی ، وحدت كلمه، وحدت در هدف، عشق به انقلاب، رهبری و مبارزه با دشمنان نظام و وطن اسلامی است.
اقیانوس بیكران بیداری و بصیرت در هر كوی و برزن و خیابان و شهرهای این مرز و بوم كهن تبلور حماسه شور و شعور وحدت و همدلی و تلاء لوی عشق ناب ولایت مداری و ایستادگی است.
تا ساعتی دیگر مردم كهگیلویه وبویراحمد به صلابت دنا و زلال با نشاط آبشار بشار تابلویی از وفاق و همدلی را در سرزمین حماسی سردار آریوبرزن به نمایش خواهند گذاشت.
دریای مهر ومهربانی به وسعت ایران زمین در پایتخت طبیعت یاسوج مركز كهگیلویه وبویراحمد و گچساران دیار پیشقراولان حماسه ی شهادت و دیگر شهرهای استان تداعی موج وحدت و همدلی لشكریان خمینی(ره) خواهد شد.
در دهدشت، چرام، بهمئی، باشت و لنده همه و همه روانه میعادگاه های راهپیمایی 22 بهمن خواهند شد./س

برچسب ها: جام ، وطن ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.