سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت‌الله شبستری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ائتلاف 1+2 شانس پیروزی اصولگرایان در انتخابات را افزایش می‌دهد

امام جمعه تبریز با بیان اینکه ملت شریف ایران با آگاهی، بصیرت و احساس مسئولیتی که دارند امسال نیز همچون سال‌های گذشته حتی باشکوه‌تر در راهپیمایی شرکت می کنند، درباره ائتلاف 1+2 گفت: این ائتلاف شانس پیروزی اصولگرایان در انتخابات را افزایش می‌دهد.

"آیت‌الله محسن مجتهد شبستری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ درباره راهپیمایی سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ملت شریف ایران با آگاهی، بصیرت و احساس مسئولیتی که دارند امسال نیز همچون سال‌های گذشته حتی باشکوه‌تر در راهپیمایی شرکت کرده و نشان خواهند داد که پشتیبان رهبر معظم انقلاب و نظام هستند.

وی افزود: مردم ایران علی‌رغم مشکلات معیشتی و اقتصادی که با آن مواجه‌اند در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و با حضور کم نظیر خود به دشمنان نشان می‌دهند که آنها تصورات باطلی در سر می‌پرورانند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه انتخابات ریاست جمهوری سال آتی نیز پرشور خواهد بود، تصریح کرد: مردم با احساس مسئولیتی که در برابر رهبری، انقلاب و کشورشان دارند در این انتخابات نیز حضور پرشورخواهند یافت و به تکلیف شرعی خود عمل می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین درباره ائتلاف 1+2 اصولگرایان خاطر نشان کرد: این ائتلاف سه گانه (قالیباف، حدادعادل، ولایتی) از تکثر و تعدد کاندیداها کاسته وشانس موفقیت اصولگرایان را در انتخابات افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.